mandag 29. desember 2008

DET GJØR MEG SINT!

MTV går det er program kaldt sweet 16 det har vel de fleste sett?


I kveld så jeg på MTV og da gikk programet sweet 16 også var det en jente på 15 da ogå skulle hun lage sin egen fest, og hun skulle ha hvit fest at alle skulle gå i hvit, det var ganske stillig faktisk men det som iriterer meg er at hun skulle akuratt slik hun ville og vist hun ikke fikk det slik ble hun døds sur! Det er så ekkelt og forbanna iriterende og e på at folk kan være så portkjemt som det? Herregud, hun sa: Jeg har et rykte å holde? OMG, vist du ikke få akuratt den bilen eller akuratt den opptrer på festen din så er du ikke kul nok?:P lattelig.


men dere kan si deres mening!?

ER PROGRAMET Hot or Not?

14 kommentarer:

aninegunstrøm sa...

Min mening er at de jentene er kvalmene bortskjemte og jeg vil skyte dem.
hadde de forstått hvor heldige dem var og vært takknemlige hadde jeg nøyd meg med å bare stjele fra dem. neida.
selvsagt skal jeg jo ikke det, for jeg skal jo bli rik på de klokkene vettu ! ha ha.
Selvsagt kommer du til å bli rik på det ! :- D

Renate Iselin sa...

Haha, har den serien på dvd og syntes det er morsomt og helt latterlig å se på :p

Bra underholdning hvis man kjeder seg da ;D

Kristine sa...

har sett det programmet ja, SNAKK om å være bortskjemte drittunger sier jeg bare :o

BELBITA sa...

Jeg blir kvalm og fantastisk provesert av det programmet der. Jeg må se det for jeg blir facinert av tanken på hvor motbydelige de er, men allikevel vil jeg kaste tv ut vinduet fordi de er så bortskjemte. Så tja, et facinerende og proverserende program.

Maria Helene Nilsen sa...

De er jo bortskjemte småunger som er med på det jo. De får jo alt hva de vil ha og det gjør meg irritert, men får meg mest til å synes synd i dem.

Silje sa...

sv: Hehe, ja :D Tror egentlig jeg bare hadde flaks ^^

Så den episoden der :o Noen ganger blir jeg bare sittende å gape fordi de er så sykt bortskjemte og skikkelig drittunger som ikke setter pris på noe! :p

aninegunstrøm sa...

ah, drep dem ! jeg gjør det.
alright, jeg hadde aldri sagt nei takk til å leve det livet de har. MEN det hadde vært så lenge jeg hadde klart å være takknemlig for det. for det er på det punktet jeg blir provosert. De setter ikke pris på det engang.

Ja, men da er du ikke bortskjemt. Og det er ikke jeg heller, som mange mener. for vi er glade for det vi får, og det er veldig viktig det :-)

Ja, de klokkene kommer jeg til å slå så gjennom med, kan godt ansette deg!

At venninen min og jeg alltid var tvillinger, hva mener du søta ?

Ja, tenker litt på å lage en slik vidoeo, eller iallefall ett innlegg.
godt nyttår :-)

MagnusQtie sa...

det er not.
dumme barn med rike foreldre!

aninegunstrøm sa...

mente at tror du hadde en hjemme side? Og da var det masse bilder av dere 2 vist jeg ikke husker feil, ja ansett meg så skal jeg nok gjøre en fantastisk jobb!:D

Stemmer det, koselig at du husker det ! :-)
hehe, det tror jeg på :-D

trolia sa...

det programmet der er jo dritsært!!
bare egoistiske bortskjemte drittunger!
status. penger. overfladisk.
uff..
*grøsse*

Anonym sa...

Jeg bare ler jeg, de jentene er jo bare helt tragiske... :P

nei sa...

har ikke sett det, men får vel gjøre det :p

Silje sa...

Haha, ja! er så enig :p
Takk for at du syns det da :) Ble missfornøyd siden den ble så skurrete..

Elisabeth sa...

Det er mye bortskjemte unger som får vilja si, har sett på det noen ganger, men kan ikke påstå at det er en av yndligsseriene mine ;) Men er jo god underholdning hvis man ser hvor tragisk det er at folk bruker så mye penger på barna sine, siden de fyller 16år! hehe :)

http://verdenerliten.blogspot.com/
Elisabeth