
I dag kjøpte meg og min samboer dette sette.
Vi dro på Lefdal der de hadde dette tilbudet og så på alle varene da.
og det var vært varene for å si det slik.
Vi dro på Lefdal der de hadde dette tilbudet og så på alle varene da.
og det var vært varene for å si det slik.
Men vi skrev også på at vi ville ha Idiotforsikring på det
for man vet jo aldri når man ødelegger tingene.
Men det var supert bra!:)
Vi skal henge hvitevarene neste uke og kjøre dem opp til den lye leiligheten våres. gleder meg kjempe masse til å flytte.
Men det var supert bra!:)
Vi skal henge hvitevarene neste uke og kjøre dem opp til den lye leiligheten våres. gleder meg kjempe masse til å flytte.
Og jeg vil bare informere, bo hjemme så lenge dere gidder


2 kommentarer:
Så deilig å flytte da. Jeg har egentlig skikkelig lyst til å flytte ut så fort som mulig, men det er jo utrolig dyrt, men jeg er enkelt og greit lei av å bo hjemme:P Lykke til med flytting da:)
Liker luen jeg også, den er goo' :-) Lil' wayne er idolet mitt, lovehim! Tusen takk, din også :-)
Legg inn en kommentar