mandag 22. september 2008

39 dager til vi flytter




I dag kjøpte meg og min samboer dette sette.
Vi dro på Lefdal der de hadde dette tilbudet og så på alle varene da.
og det var vært varene for å si det slik.

Men vi skrev også på at vi ville ha Idiotforsikring på det

for man vet jo aldri når man ødelegger tingene.
Men det var supert bra!:)
Vi skal henge hvitevarene neste uke og kjøre dem opp til den lye leiligheten våres. gleder meg kjempe masse til å flytte.

Og jeg vil bare informere, bo hjemme så lenge dere gidder

det er faen meg dyrt og bo alene eller med noen unnsett såfall i Norge.
Jeg studerer jo også så jeg får ikke mye lønn heler.
Men vi har vært heldig og fått mye hjelp og vi låner noen møbler osv:)

Men unnsett håper alle har hatt en fin Mandag!:)
Blogges i morgen.<3

2 kommentarer:

Christine N sa...

Så deilig å flytte da. Jeg har egentlig skikkelig lyst til å flytte ut så fort som mulig, men det er jo utrolig dyrt, men jeg er enkelt og greit lei av å bo hjemme:P Lykke til med flytting da:)

Saha Carter sa...

Liker luen jeg også, den er goo' :-) Lil' wayne er idolet mitt, lovehim! Tusen takk, din også :-)