Jeg var på Oasen med min mamma og så var vi inne på blackdesign og jeg tok med meg den nye katalogen, gleder meg så utrolig mye til jul.! De har alt jeg vil ha der inni,men det er ikke billig i det hele tatt. OMG! Dyrt derfor ser jeg fram til jul sånn at jeg kan skrive ønske liste. Jeg skal flytte 1 november og jeg gleder meg til å flytte så jeg kan kjøpe nye ting og slikt. Blir bra, jeg har også til å med meldt meg inn i Blackdesign cluben! sier jo litt hvor gal jeg er etter tingene de har. Det er så vakkert. Er jeg den eneste som gleder meg til julaften her?:) Kanskje litt teit og skrive ønske liste i september da. fortsatt lenge til jul da!:) hehe. poster noen bilder til dere under så dere kan se på. besøk også hjemmesiden demmes. http://www.blackdesign.no/




6 kommentarer:
hehe, jeg har nesten make selv :-D så, ja. synes du den var søøt? :D aw, tusen takk! trodde ikke du likte å gå på byn? :P hehehe. jeg skal og på byn til helgen :D wooho!
JEg gleder meg også masse til JUL! Syns det er så utrolig kos:D:D
Kjempefine ting. Ja, jeg gleder meg som en liten unge til jul:D
For å lage salgsblogg oppretter du bare en ny blogg, det finner du på blogger.com/home. Så legge du bare ut plagg, som folk kan by på:) Ikke så vanskelig ;p Men husk å skrive opp reglene, eks kjøper betaler porto osv en plass på siden.
jeg gleder meg fantastisk mye til jul :) det er den fineste tiden gjennom hele året!
Når man er sammen med noen så blir ting litt anderledes. Da vil man jo gjøre ting sammen, men jeg er alene og da slipper jeg å tenke på andre :)
Jeg gleder meg som en unge!
Legg inn en kommentar