skip to main |
skip to sidebar
Mine smykker!=)
Jeg sitter å tenkte. Vist jeg lager en salgsblogg, hadde dere kunne tenkt dere å kjøpe noen av disse smykkene?, De er ikke brukt og jeg har tatt godt vare på dem! skal så fall selge dem for en billig pris en det dem er vært...
Vist dere kunne velge hvilket hadde dere kjøpt.?
Nr 1. Sølv kors
Nr 2. MeMyselfandI
3. Sommerfugel
Nr 4. Trekanter

Nr 5. Kuler

nr 6. Svarte kuler
Nr. 7 Nøkkel med Diamanter
Nr. 8. Perler
12 kommentarer:
da hadde jeg nok valgt nr 5 !
Den med sommerfugl og det siste kankje, men ingen har min stil egentlig
takk i lige måde :-)
likte smykket med nøkkelen best.
det med sommerfugler var kjempe søtt :)
Hehe, jeg må le. Jeg trudde mye rart før skal jeg si deg! og jeg var overbevist på at Hogwarts fantes.. og jeg gikk bare rundt å ventet på at jeg skulle få det jævla brevet for jeg VILLE gå på den skolen. Det som er ille er at dette var i 7ende klasse. Haha, herreguuuud :)
Jeg klarer faktisk ikke velge.. Likte flere av dem..!
Jeg hadde kjøpt nr 1 :-)
Så fine smykker!=) me like, me like.. Har du prøvd å forstå det da? Eller bare sier du at du ikke klarer? Det er ikke så vanskelig.Ikke de få tingene jeg kan iallfall :) Men less is more, sant. Så jeg har ikke sterkt behov for å kunne mer. Men klart, det hadde vært jævelig kult.
Nøkkel smykket var fint =D <3
Det med nøkkelen :-)
tusen takk =) Men de er fake de også! hihi. Det er linser, siden jeg ser dårlig så bruker jeg de hele tiden. Jeg har egentlig ganske blå øyne jeg. Men jeg kjenner ikke igjen meg selv når dem er blå. For jeg har brukt brune linser i så mange år nå :)
Takk:) I ligemåde!^^
Legg inn en kommentar