SLITEN OG TRØTT! Jeg var på sen vakt i går så var ikke hjemme før kvart over 10 også måtte jeg ta meg noe å spise så klokken ble kvart over 11 før jeg kom meg i seng og nå er kl 06.40 og jeg er nett som hunden på bilde. Jeg sovner nesten i maten her. Ikke det at jeg eter men ikke langt i fra vi har ikke brød eller noe å drikke vi har bare vann og jeg liker ikke vann om morningen jeg vil ha melk eller juce.! Er jeg gresen? Eh ja.. Jeg tenker jeg kommer til å sove på jobb. Skal være der kl 8 men må ta buss kl 7. Jeg sliter.. Jeg er så trøtt og slutter kl 3.. Skulle ønske jeg hadde fri i dag, hehe! Men jobb er jobb. Jeg leggerm eg 21.30 vær dag eller før når jeg skal på jobb så tidelig. noen andre som har faste rutiner her?:)
PS: ville bare si at det er kjempe koselig når folk skriver på bloggen min!
Jeg bir utrolig glad, jeg svarer dere tilbake på deres blogg. Men har ikke tid akuratt nå, men jeg lover å skrive når jeg kommer hjem!:)
SUSS!
PS: ville bare si at det er kjempe koselig når folk skriver på bloggen min!
Jeg bir utrolig glad, jeg svarer dere tilbake på deres blogg. Men har ikke tid akuratt nå, men jeg lover å skrive når jeg kommer hjem!:)
SUSS!

2 kommentarer:
haha, åå så nydelig hund :)
aaaaw ! nå smelta jeg faktisk.. søteste jeg har sett på lenge :D
Legg inn en kommentar