tirsdag 2. september 2008

Tale Tale Tale!

Jeg hver herdme Juce glasse mitt siden jeg ikke drikker alkcohol.og skåler for at jeg skal holde Tale i festen til min veninne på Lørdag! HJELP jeg vet ikke hva jeg skal skrive i talen! :'( mye jeg kan skrive men om ikke passer og jeg vet ikke hvor ting passer og hva jeg skal si og gjøre og opp og ned og fram og tilbake! Blir galll<,3

Kjære mine søte lesere! Hjelp meg!:)
Jeg er glad at jeg får så mangen komentarer dere er såååh søte:D svarer på deres blogg<3



5 kommentarer:

Valentina sa...

Søt blogg du har <3

Karoline sa...

Uff, jeg suger på å skrive taler..!

Malina sa...

Det kommer til å gå så bra så :)

HILDE J sa...

Talen kommer nok til å gå kjempe bra. Den vil sikkert etterhvert komme av seg selv når du tenker minst på den vett ;-) hehe!

CHRISTINAFRAAS sa...

en fin tale er ofte de som ikke er for høytidelige, og heller veldig ærlige. start med å gratulere, så kan du jo fortelle noen ting dere har opplevd sammen som er morsomt, eller tragisk, som får folk til å le litt, også kan du avslutte med noe litt koselig, som at du er glad i henne, eller noen andre fine ord om hvorfor hun er spesiell for deg. det går nok kjempebra :)