Jeg må beklager dere blogg lesere for at jeg ikke har skrevet noe innlegg på en stund og svart dere tilbake på bloggen dere!Jeg er så klart blitt syk og har ikke orket..
Jeg har bare daffet og slappet av for å bli frisk igjen til Mandag så jeg kan komme meg på jobb igjen! Så nå sitter jeg og ser på skal vi danse med min nye pc! Menst det er pause i skal vi danse Ser jeg på nyheter og det er faen helt utrolig at det har skjedd 6 branner i Bergen på 3 måneder! Jeg vedder på at noen av dem er påtent! Jeg blir så sint, De gammle husene er jo en del av Bergen!? Hvorfor skjer dette liksom?
Tenkt vist det er påtent og noen hadde blitt skadd da, Det plager meg!:(
Jeg skal prøve og svarer mest mulig i dag også skal jeg være flinker med innlegg i bloggen og kanskje noe mere intresange innlegg.!:) Kose dere i dag alle sammen<3

2 kommentarer:
God bedring <3
Takk vennen<3
Legg inn en kommentar