
MEG & MIN BESTEVENN!
9 april døde verdens beste gutt! Min bestekompis som var som en bror for meg!
Som jeg så opp til å og var sjalu på sint på. men samtidelig var han verdens beste. Han gidde alle en sjanse og hjelpte alle tenkte ikke på noe annet en andre aldri på seg selv og hvordan han hadde det. Han elsker å finne på mye sprøtt men var så livlig. Alle savner Endre hvem gjør ikke det av de som skjente han? Han rodde seg rett inn i hjerte på alle. Og ble der. 9 april døde han fra oss av en korttid hjernehinebetenelse, Synd at slikt må skje så unge folk. Skulle ønske jeg kunne få han tilbake hadde ikke ønsket meg noe mere.! Virkelig.. Jeg savner Endre så utrolig mye. Verdens beste venn!<3





9 kommentarer:
Så utrolig trist å lese.. kondolerer! Takk :-)
Såå trist!.. :/
uff så trist da:/
Jeg vet hvordan det er å miste en som står deg nær, så kondolerer utrolig mye. <'3 utrolig bra blogg og veldig pen jente<3
:(
Åh, herregud. Fikk tårer i øynene..Så utrolig trist..!!
Så trist :( kondolerer.
Veldig fin header du har forresten ;p
Kjempetrist :(
Uff...
Utrolig trist! Kondolerer.
Legg inn en kommentar