lørdag 18. oktober 2008

HVEM VIL KOMME PÅ BOLLE BESØK?


JEG VIL ØNSKE HØSTEN VELKOMMEN TIL BERGEN!

Jeg vil bare informere dere om at jeg KAN BAKE! Så hvem vil komme på besøk og smake på mine deilige boller? hehe hørs ut som en pornofilm jeg jeg sitter her og skriver. men håper dere koser dere i dag lørdags kveld og greier.!


BOLLENE FØR DE VAR FERDIG, SER LITT RAR UT!

BOLLENE ER FERDIG SER DET IKKE DEILIG UT?

SLIK SÅ NÅ ER DET BARE Å KOMME PÅ BESØK!

53 kommentarer:

Camilla sa...

mm, så herlig godt ut :D

Kristine sa...

de så ufattelig gode ut! :o nå fikk jeg lyst å bake boller, midt på natten :o

Camilla sa...

Så fint at du ble glad :D Jeg blir glad når dere blir glade!

Eva sa...

Nam!

Høst? På Østlandet kommer vel snart vinteren tror jeg... Hmm...

Line og baby❤ sa...

Jeg kommer!;D

Line og baby❤ sa...

ja, jeg klarer jo ikke motstå de bollene der, så jo forderdelig gode ut. Tror nesten jeg må løpe på 7/11 å kjøpe meg noen nå :p

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

mmm bolle er digg. - du får kjøpt den thai maten på innvandrer butikken til 16 kroner! :-D
Ha en fin søndag! :)

Mammabenti sa...

ah jeg kommer på besøk:D gud de så gode ut! Legge ut oppskrift?

Karoline sa...

de så skikkelig gode ut :)

Mammabenti sa...

Tuusen takk for det du<3

Ahh tror jeg må prøve det en dag,såg så utrloig godt ut:d

Hanne sa...

Det så kjempegodt ut, elsker boller med vaniljekrem!

Ida sa...

Nå har jeg linket deg :) Du må gjerne linke tilbake<3

Anonym sa...

jeg kommer gjerne

Anonym sa...

Nå fikk jeg ille lyst på boller. :)

Yvonne sa...

NAM! Eg fikk kjempe lyst på boller! Du kan få lov å bake noken til meg altså! :D

Anonym sa...

Draktene er halve moroa, jeg elsket det! Var herlig å ha en dag innimellom hvor man virkelig kunne slå seg løs med hår, sminke og klær:)

KK sa...

Takk :) Utrolig herlig header!

Yvonne sa...

Det takker eg absolutt ikkje nei til! :D

KK sa...

takk, gjør det :) hihi

Yvonne sa...

Ja takk! :)
Men eg kan ikkje bake, men det skal no gå bra !

siljelutsi sa...

nam det så skikkelig godt ut!:)
veldig fin header du har :)

Lene Christina sa...

jammen da tar jeg turen innom deg i morgen og spiser opp alle bollene dine jeg :D
selv om jeg ikke liker det gule i midten da :o
Kresen er jeg=)

Yvonne sa...

Tusen Takk! :D

siljelutsi sa...

takk :) <3
rosa, hehe, ja, det har vi jo begge nå :P

Anonym sa...

Oh, det så bra godt ut!
I dga så var jeg på restaurant sammen med vennegjengen min også så vi film etterpå... :) Kautokeinoopprøret!
Nå skal jeg pugge til prøven jeg har i morgen tidlig...
Wish me good luck! :p

Renate sa...

NAM:D

Anonym sa...

Tusen takk!
Ja, det skal nok gå bra:)

Anonym sa...

Takk :oP Det er tatt ute på restaurant:)

HILDE J sa...

Count on me! I'll be there. De så grådig gode ut! Er du en skjult kokk? *S*

Mottatt mail og beskjed fra deg ang. det å freshe opp bloggen igjen ;-) Svarer deg strax :-D

Anonym sa...

nam nam :)

Lene Christina sa...

haha, ja da får du lage noen uten til meg da :D
hahah ^^

Anonym sa...

Altså jeg kan gjerne komme på boller. nammenam!

takk for kommentaren :D

Camilla Didriksen sa...

Mmmm, så flink du er Marita! :D BE MEG PÅ BOLLER EN DAG haha

Anonym sa...

Veldig godt å høre!! :D

Anonym sa...

naaaam :o jeg vil komme!

Marita Førisdal sa...

Du er velkommen isabelle=D

Karoline sa...

åhh.. kan jeg komme.. nå med en gang? så digg ut<3

siljelutsi sa...

takk :)) linker deg også.. <3

Anonym sa...

ååh, jeg vil gjerne komme på besøk:)

Anonym sa...

Haha, eg hatat å rydde!:P
Ååååh, eg vil ha bolla :D

Siri sa...

ååå,,nammm!

Emelie sa...

Åh, så søtt!<3
Hva mente du egentlig med de herme greiene:p ? Jeg skjønte ikke HELT hva du mente, men vil gjerne vite!<3

Malina sa...

Så flink du er da :)

Overland sa...

ja, takk :)

Christina sa...

Boller er godt:D

Emelie sa...

Åja!:D hehe, så søtt av deg da:)

Lene sa...

NAM

StineAndersen sa...

Hehe, tusen takk.
De bollene så veldig gode ut, men frister ikke så veldig i og med at jeg jobber på et bakeri. :p Haha

Anonym sa...

tusen takk. den er fin den :D Men det er to forskjellig da om du lurer. hehe! Finfin blogg du hadde her forresten :D

Anonym sa...

Sorry, mulig at jeg er helt borte nå, men jeg skjønte ikke helt hva du mente jeg. Sorry ;-/
Mener du at du pleier å kjøpe klær via blogger bare? eller hva? :)

Anonym sa...

åjaa, neinei. Herregud! du forklarte bra da bare jeg som er litt dum å ikke ksjønte det. haha! :D Men skjønnte hva du mente nå vetdu :) Det er kjedelig da å ikke ha råd til klær å sånn :-/ Jeg skjønner litt åssen det er for jeg har aldri hatt noe jobb jeg abre lever på mamma og pappa så er det ikke alltid jeg får det jeg vil ha elelr har råd til det jeg vil ha så er på tide med en jobb snart føler jeg :-P

Anonym sa...

fytti grisen å dårlig betalt ;-s Jeg hadde serriøst ikke overlevd tror jeg :P Jaja, men det er ikke såå lenge til du kan få det ordentlig jobb da, går det ikke ann å ha jobb ved siden av også da? eller det blir kanskje litt mye? :/

Ja, eru gaalt. da blire shopping for alle pengene ja ;-p ller ,å spare litt da xD

Kine sa...

åh, herlig! jeg og vil bake boller :D Thanks for idéen ;P