
Jeg bare lurte på om noen der ute kunne forklare meg hvordan jeg fixer eller redigerer bloggen min, For jeg blir veldig fort lei det "temaet" jeg har osv.
Men er det en enkel mulighet for å lære det?=P
For jeg skjønner det ikke i det hele tatt!^^, Og hvilket program jeg kunne ha for å lage en layout! Vist du har peilig så skriv til meg så blir jeg super glad og vist det er mye og forklare så kan du enten sende meg en mail på: Marita.forrisdal@hotmail.com eller legge meg til på msn med samme adresse. blir super glad vist noen vil det.

2 kommentarer:
Har dessverre ingen tips, kan ikke så mye om slikt ;p håper du får en fin dag!
Jeg suger på slikt. Dessverre..
Legg inn en kommentar