Jeg gleder meg så utrolig mye til å flytte! Nå holder min samboer på å flytte de siste møblene opp til leiligheten våres nå er det bare 2 netter igjen i den gammle leiligheten våres. Bir så koselig..! Tenkte å lage en romantisk middag og lage det litt koselig til han kommer hjem fra jobb på Fredag då skal vi være i den nye leiligheten vårs! så vist dere har noen ideer på hvordan jeg kan gjøre det vær så snill og skriv til meg. En ting jeg har tenkt på, som gjør meg litt sint, Skjønner egentlig ikke på hvorfor butikken starter julen så tidelig, Jeg var på butikken i dag og fikk sjokk alt er kommet ut, Julebrus og pepperkaker og julepynt er vi ikke i okotber da?
Hva syntes dere, alt for tidelig jule start?

7 kommentarer:
Indeed yes! Aaaalt for tidlig til julestart.
Tips: En god dose med lys, kanskje litt tapas som mat (Nachos, Taco lignendes) kan jo være en hit ;-)
Håper på å se bilder av ny leilighet :-D
Takk for det :) Kjenner du Deena? :) Ja det skal jeg gjøre !
Neida, får julestemning og jeg elsker julen så det er digg<3
Nei skjenner henne ikke bare like bloggen hennes
Jul på jobben min alt, pg plantasjen tok ut nisser for 3! uker siden:p Fysj..
jaaa jula kommer tilig i butikkene, men er jo bare 2mnd igjen da :O skummelt det der ;D.
Liker deg jeg jenta mi <3
Neei du som er vakker da :D
Blir koserlig når dere får flyttet da, det du har gledet deg til så lenge nå :D.
Pusspuss
Ja, blir liksom lei julen før den kommer:/
Legg inn en kommentar