
Shopping! Ja dere hørte rett, I dag fikk jeg lønning masse masse penger! Så i dag blir det shopping både dyrt og billig. Gleder meg nesten vi trenger kjempe mye til leiligheten så må nesten kjøpe det først, Men har kjempe lyst og shoppesminke & nye sko det er det beste shopping jeg vet om men siden vi trenger middag og pålegg så blir det det og ikke sko eller klær denne gangen. Selvom jeg brener for å shoppe ting! Men det blir bra - JEG SKAL TA BILDER I HELGEN VIST JEG FÅR LÅNE KAMERA TIL PAPPA -

Så i dag har jeg tenkt og lage Romantisk middag til min kjære,
Lasange og hvitløksbrød med Salat.
Så lage det litt Romantisk da. Håper han vi like det. Han skal jobbe helt til ni i kveld så er det minste jeg kan gjøre når han jobber så mye og har flyttet alt for meg siden jeg måtte jobber når han hadde fri osv. Ja mye mass nå. Jeg vil gjerne takke Hilde http://www.glamaniac.blogspot.com/ Men tror ikke den er helt ferdig har noen planer! vi får se. Så håper dere liker bloggen min også må dere besøke Hilde sin hun er knall<3

2 kommentarer:
Så digg å få lønning da! du får kose deg i kveld <3
jeg "utfordrer" deg til å svare på disse spørsmålene. (:
KLÆR
Sko:
Sneakers:
Jeans:
T-shirt:
Undertøy:
ACCESSOARER
Veske:
Lommebok:
Solbriller:
Klokke:
TEKNIKK
Tv:
Stereo:
Mobiltelefon:
Mp3:
Data:
BADET
Tannkrem:
Såpe:
Parfyme:
Medisin:
Vitamin:
Hodepinetablett:
MAT OG DRIKKE
Mineralvann:
Brød:
Is:
HJEMME
Seng:
Sengetøy:
Espressomaskin:
Kjøleskap:
FREMKOMSTMIDDEL
Bil: .
Taxi:
Sykkel:
ØVRIG
Frisør:
Bank:
Utfordringen vil jeg sende videre til ?
Legg inn en kommentar