mandag 20. oktober 2008

TIDEN ER INNE FOR Å BESTEMME SEG


ET LITE STYKKE MARITA UNDER TEPPET!

Da er tiden inne, Jeg er veldig veldig nervøs! Og tenker skal jeg skal jeg ikke?
I tildelige innlegg på bloggen fortalte jeg at jeg ble født med helt forskjelige bryst og at jeg skulle ta silikon! I sommer dro jeg på en klinik de har i bergen en privat en. Jeg var inne og møtte en svensk mann^^ og han undersøkte meg osv! Og han sa at på grunn av at brystene mine er så forskjelige må jeg operer flere ganger og det vil koste 70.000 og om 10 år må jeg ut med 70.000 til!^^ Min Mor og Far hadde tenkt og hjelpe meg med å betale det men 70.000 er alt for mye. De hadde betalt hadde det var 20.000 liksom. Men 70 er en bil!:Ovist jeg skulle gå ofentlig måtte jeg har ventet 1 år + dra til voss og det hadde jeg ikke turd^^ så når jeg møtte opp på klinken i bergen sa de at jeg kunne komme rett opp på haukeland og komme på vente liste der vil ta alt fra 6 - 12 månder ^^ men jeg får en kjempe flink lege til å gjøre det^^ Er redd og usikker på hva jeg skal! Enten leve men 1 eller får 2^^ Og jeg får det gratis vist jeg går oftentlig så jeg er bare litt sånn ja forvirret jeg må kontakte legen i denne uken/Neste og gi et svar^^ så hun kan ringe aventuelt dem hun trenger å ringe til.

Posetiv med silikon:
Jeg kan gå med topper igjen uten å tenke på at folk vil se at jeg har en pupp
Jeg kan gå i bekini uten å tenke på det samme
Jeg slipper og bruke protese mere.
Jeg spillr å tenkte på at jeg må tresse med å få alt likt før jeg går noen steder
Jeg kan begynne å sende ut outfit bilder uten å stesse^^

Hva bør jeg egentlig gjøre!:O

22 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,det er sant. det blir kanskje litt mye om du går skole i tillegg! jeg går også påbygg, dritkjedelig ;-/

Anonym sa...

æsj! den er kjip å tenke på ass. At du EGNELITG kan tjene så mye mer enn du gjør liksom. men skjønner deg jo at du vil ta utdannelsen din ferdig å sånn først :)

Camilla Didriksen sa...

Jeg synes du skal gjøre det du synes er best, Marita :) Hvis det kommer til å bli lettere for deg hvis du tar operasjonen, synes jeg absolutt du bør gjøre deg, for din egen del :) <3

Kristine sa...

jeg synes også du skal gjøre det, der er jo til ditt eget beste <3

Overland sa...

gjør det du føle e best :) Men det e jo ikke bare puppa som tells heller :P

Lene Christina sa...

Ah, det var dyrt. Men det handler jo om hva man vil. Og om du virkelig vil gjøre det, så gjør det!
For det er jo du som skal leve med kroppen din, og det er du selv som må velge det.
Men det finnes vel kanskje en billigere måte å gjøre det på?
Jeg vet ikke. Men velg selv. Gjør det du føler er best<3

Line og baby❤ sa...

hehe, vi kan jo bare sende den til hverandre i posten ;D^^ Jeg kjøpte den jeg;)

Lene Christina sa...

åja ^^ jammen da skjønner jeg ;D

men gjør det du føler blir best :)

Desemberbarnet sa...

just do it. Jeg føler at dette plager deg, og da er det best og bare gjøre det. Men jeg TROR jeg hadde ventet og fått det billigere:)

Mammabenti sa...

Gjør det DU føler for å gjøre, viss det er dette du vil og føler for å gjøre det. Så gjør det! Og får du det gratis,men er redd. Så bit deg i leppa,og tenk på at dette er noen du har hatt lyst til lenge:)

Karoline sa...

gjør det du føler er riktig for deg! blir sikkert bra uansett hva du bestemmer deg for! :)

TINE sa...

Vanskelig valg det her:/ Vanskelig og forestille seg hvordan det er,men hadde det vært meg tror jeg at jeg hadde ventet og fått det offentlig,så foreldrene mine hadde sluppet og måtte ut med såå mye penger. Men Det er kanskje lett for meg og si..Men tror nok ihvertfall at du blir kjempe fornøyd om du tar en operasjon:-) Lykke til!

aninegunstrøm sa...

Hm, jeg syntes at om du vil føle deg bedre etter å ha få gjort det, så gjør det ! :)
Du hadde jo skrevet noen gode grunner også, så hvorfor ikke ? :)

TINE sa...

Hytteturer er koselige:D Jeg er ikke noe flink til og stå på ski. HAHA Flyr rett på trynet.Men jeg står litt på snowboard og det er driiit fett:D Selvom jeg ikke er spes flink da.Men er mye med det og bare komme seg bort med venner og kose seg:D
Jeg skjønner at du er litt nervøs og sånn,men det kommer nok heelt sikkert til og gå bra,og du får god oppfølging:-)

TINE sa...

Hihi! SÅ søt du er:D Tror du skal være glad du ikke har sett meg på ski.Du hadde omkommet av latterkrampe.Haha;D Jeg har ikke stått på ski siden 7.kl fordi det gikk så dritt den gangen(a) Jeg tar deg med i bagen mi når vi skal til trysil,så kan du stå på ski med meg. haha:D

TINE sa...

HAHAHA nå så jeg for meg en ting: du kommer susende forbi meg og bare: HAHAH Tine,du suuuger! Åsså brått flyr du på trynet og blir en snøball:D Nei,nå var jeg slem:-) Vi kunne heller sitti på hytta og drukket kakao og blogget eller vært i bakken og aka(a) Æsj,merkelig ass,første gang jeg gleder meg til vinter:S

Hilde sa...

Så utrolig fin blogg du hadde!! Prison Break sesong 2 er nesten enda bedre enn sesong 1 synes jeg :) Sesong 3 var litt skuffende, så gled deg til sesong 2!

Christina sa...

Jeg synes du burde gjøre det om du virkelig vil det og føler at du trenger det!
Tenk bare på deg selv og ikke på hva andre mener! :)

Malina sa...

Er enig med de andre som skriver til deg, gjør det du føler er best for deg selv. Kanskje er de pengene verdt det, dersom du får det bedre i ettertid.
Søtt bilde av deg :)

Isabell sa...

Oii.. Nei,du bør gjøre det du føler for selv.
Jeg er ikke i den situasjonen, så det er vanskelig for meg å si hva du skal gjøre..
Gjør det du tror vil gjøre deg mest lykkelig:)
Lykke til!

Malina sa...

Takk for det, jeg håper det ordner seg for deg! <3

Jorunn sa...

Det du selv føler for skal du gjøre... 70 000 er MYE penger, men kanskje det vil føles verdt det, det vet jo man ikke... Men samtidig så kan du få hjelp helt gratis! Det er et vanskelig valg. Lykke til med valget hvertfall!