mandag 27. oktober 2008

VI FÅR KANSKJE 2



GLAD NYHET! Ikke nok med at min samboer ønsker seg en katt nå vil han ha 2^^,
Han syntes vi kan ha vær våres katt og vi skal ha 2 jente katter^^,
Jeg drar i morgen og skal se på 6 kattunger med min Svigermor & Lillesøsteren til min samboer! De skal også ha katter så de har så klart første rett siden de har ventet lengst + at de skjenner dem som har de:) Blir bare glad vist jeg får en katt jeg!<3

Lurte på om noen av dere der ute hadde noen navne forslag?^^,
Jente navn så klart:)

- Hva syntes dere om bloggen min, var den ikke tøff?:)

Takk Hilde, du er en knupp<3

3 kommentarer:

Kine sa...

aww, så kos! ^^

Den nye layouten er helt.. *finner ikke ord* ...Perfekt!!

Kristine sa...

ÅH så heldig du er <3 kattunger er så nydelige :o

Line og baby❤ sa...

du kommer ikke til å angre om dere tar 2:) Jeg hadde selv en først, men så tok jeg til meg en til. Den første fikk da selskap og forandret seg endel pga det, til det positive. Mye kos i 2 katter:)