
I går var jeg i byn på shopping og unnsett hvor jeg går om det er borte med galeriet eller bystasjonen er det alltid slike gjenger som driver og henger over alt fra morgen til kveld og jeg blir bare så iriter på dem,
jeg vet ikke hvorfor men er det bare!også bare sitter de der?! Har de ikke noe annet og gjøre på? Jaja, Jeg iriterer meg over veldig lite, også lurte jeg på en ting en veninne av meg sa at: Turistene er redd for å komme til bergen fordi at det er så mangen emoer her!? Har noen av dere lest det?
-> LØRDAGEN MIN HAR VÆRT GANSKE KJEDELIG!
I dag når jeg hadde gjort meg klar på bade kom jeg ut på kjøkkenet og da fant jeg dette: SE BILDET!
Cocki hadde lagt seg til å sove i frukskålen min, Normalt nei:)
Chanel der i mott lå på sofaen som en normal katt, sorry tok ikke bilde:)
Med ny hårsveis og farge, er ikke ferdig og farge det enda men vi måtte gjøre så mye med det at jeg må gå flere ganger. menmen får det gratis så hvem bryr seg?
Alltid deilig og ha en mamma til frisør. Litt mye sminke rundt øynene men ellers snadder snadder:)
håper dere har hatt en fin helg:) hva har dere gjort??^^,

17 kommentarer:
Nydelig hår og nydelig pus! :-D
Denne helgen skal jeg kun slappe av og lade opp til nå hektisk uke med jobbing. Yes da! Snaddær :-P
Herregud?!? Emoer liksom, de er da vell ikke noe ille de? Ja, de er annerledes, men personer de også.
Jeg for min del liker personer som er litt annerledes : DD
Ha en super lørdag!
nydelig kattunge! :) er det flere emoer i bergen enn i resten av norge da?!
Du er nydelig, Marita! <3 Så søtt at den ene pusen heter Chanel! :)
skjønner egentlig hvorfor folk er redde for emoer da, de er jo litt tøffe :)
Jeg har reist hjem fra tyskland mens i dag så har jeg bare slappet av :D
Likte headern din skjønner ikke hvordan du får det til ;O
Wow, kul du var på håret ! JEg har vært i reuniun fest for vg1 klassen min, kjempe gøy! Ellers bare slapt av, så idag skal jeg hjem til Stavanger igjen :)
Så søt søt katt :)
Gud for et nydelig bilde det siste var<3
Hehe, morsom tegning..! fint bilde av deg :)
Tusen takk får kommentar :D Jeg likte bloggen din !:D
Rålekker header og design. Takk for fin kommentar :-)
Kan forstå din frustrasjon , og mange kan sikkert bli skremt av emoer. Dessuten er det blitt mange av dem , men alle burde være seg selv, uavhengig av hvilken stil det er.
Venter spent på videoblogg altså!
åååh :p
Tusen takk for det! Liker å mekke mine egene headere jeg da, synes det er koselig å drive med slikt! Men takk for link og info , skal ha det i bakhodet!
Ntåå, takk skal du ha for kommentar på videoinnlegget! Spread the word :) Liker bloggen din også, skal legge den til soon ;)
utrolig fint bilde av deg! :D
Legg inn en kommentar