
Hei alle søte små der ute!
Tenk at det er snø i BERGEN! Jeg trodde ikke mine egene øyner da jeg åpnet døren og gikk ut, trodde seriøst jeg gikk i søvne! Helt utrolig,UN BELIVABUL! Trenger ikke å kritisere min gode ENGELSK, Jeg har faktisk talt 4 + men det er i muntlig, Ingen komentar på det jeg har skriftelig! Men unnsett nå sitter jeg på jobb og ser ut på
den hvite vakre snøen, Jeg er helt i eksatase, Jeg skal så hjem og hente akebrette mitt for leke i snøen det skal jeg i dag! og ja, jeg er fortsatt bare et barn selvom i på fødsels atesten min står det at jeg brude være 18!:)
Men som sakt vi skal jo leve livet menst vi kan!:)
BTW: Jeg vil takke alle som ikke ønsket meg vekk fra bloggen og som skjønte min sitvasjon!;) men lover dere jeg er bare sånn rett rundt huset opp en bakke ned fjellet og der finner du meg, neida men jeg skal få bloggen bedre er ikke så fornøy med innholde:) Men takk for alt alle sammen!
HVA SKAL DERE I HELGEN?
Jeg skal jobbe, BUHU!

10 kommentarer:
Naaw! Tusen takk søta :-D
I helgen skal jeg drikke. Men i dag skal jeg trene og ta sol og være med en venninde. Imorgen er det ut på byen.
Kjipt å jobbe i helgene da :/
ja,drit kjiiiiipt:P
Så flott ;D
Den knapen der du laster opp bilder, ved siden av den der er knappen til å laste opp video. Lett som en plett:)
Ja, det er braaaa!
Vel, min plan for helgen; Lese, lese og atter lese, sa jeg lese? :-p Eksamen på mandaaag! Hjelpe meg :-) Wish me luck!
i kveld skal jeg spise kinamat, godteri og leie film med kjærestn. i morra skal jeg på byen med kristina, og senere på jentekveld med sissel, christine, elisabeth og kristin. søndag skal jeg sitte barnevakt til sjefen, og kanskje møte sara !
Hehe Takk snuppa <3
Snøør det i bergen ? så kos da. Er snø her også nå :D
Hei søta :-D
Jeg brukte et redigerings program (gimp)Bare å sende bilder til meg om du trenger noen redigerings hjelp! Tusen hjertelig takk for kommentar , blir alltid glad når jeg ser du skriver.
Jeg skal ikke stort denne helgen , være med en venninne, du leser det nok på bloggen!
Kos deg i helgen da, selvom du må jobbe :\
Jeg håper bare snøen blir liggende, og ikke går over til klink is... Det kan hvertfall bli litt spennende! Hehe...
Jeg skal i avskjedsfest til en kompis.. Blir sikkert kjekt det!
Fin blogg du har ;)
Ha en flott helg...
Å så gøy, er masse snø her også :)
Skal jobbe jeg også :-/ blæh. Skal du slutte å blogge? :O
Legg inn en kommentar