I dag skal jeg i familiesbesøk til lille søsteren til min samboer hun blir 16 år så bare å si gratulerer med dagen dere! Så skal ut der rundt i 6 tider gleder meg!
Ellers i helgen skal jeg bare slappe av og glede meg til julaften!:P
Som ikke er lenge til folkens!:)
Jeg lurer på: Hva er den største gaven dere ønsker dere?
Min største julegave ønske er: Speilreflekskamera og liten rosa Pc!
Hørte en liten ful som sa at jeg skulle få den rosa pc 1 januar:O

14 kommentarer:
Fin blogg, sjekke min og? ;-)
Søt blogg!:D
SPEILREFLEKS KAMERA, uten tvil.
jeg vil ha ! <3
jeg ønsker meg mikrobølgeovn jeg :o
håper du får alt du ønsker deg <3
Den største jeg ønsker meg er nok iPod touch! :)
Jeg ønsker meg liten chihauhau, men egentlig mer som bursdagsgave. Ellers har jeg alt tror jeg.. Speilrefleks får jeg til bursdagen, overhørte pappa og mamam :-P haha
Hey søta.
Trodde du haddet bytten til det ipublish.no greiene jeg. Prøvde det jeg også, men skjønte ikke enn dritt (a). søøt du var på bilde.
Ha en riktig fin helg og førjul sammens med martin og familien din.
i januar :-) det er nesten rett etter jul liksom, så gjør meg ingenting å vente litt.
små hunder er herlige. Chanel? det er så klisjè. Har ikke tenkt på navn enda jeg. 2 katter, ja det kan bli problematisk.
ja, vi trenger plastiske kirurger også! Hvorfor vil du ta silikon?
Sv: jaa rare greier. hmm har ikke tålmodighet til å sitte å lære meg sånn (a). Jaa dere må kose dere masse. Puss
Jaok. Du burde kanskje ikke ta det hvis du egentlig ikke vet grunnen, eller har noe spesielt behov for det da? Mange jenter som vil ha det, selvom de ikke trenger det. Vær fornøyd med den du er!
Jeg ønsker meg treningsklær :)
kjekt at du er oppe å går igjen ^^
Fin blogg :) Har ingen spesielle ønsker jeg. Klær og væsker og sånt :) Ha en fin jul :)
Legg inn en kommentar