fredag 2. januar 2009

ER DET NOE MAN FEIRER?


BILDET ER KANSKJE LITT FJORTISS MEN JEG DIGGER DET!

Hadde et og et halvt år med kjæresten min i går og det fikk jeg høre av en feller veninne for hun og typen ble sammen dagen før oss! Men unnsett, hadde ikke tenkt over det så jeg sa ja til at kjæresten min kunne dra opp til mormoren og bestefaren for å sove der en natt, siden det var lenge siden han hadde sett dem! Også tenkte jeg når jeg fikk høre det fra Anja at vi hadde vært sammen 1 1/2 år at jeg egentlig ikke skulle ha latt han dra, for da kunne jeg laget noe romantisk til han! Men nå er han ikke hjemme og han kommer nok ikke hjem før om et par time så det for nå bare være.


Men pleier dere å feire slike dager som 1 år og 1 1/2 år med kjæresten din?

2 kommentarer:

Silje sa...

Så kjipt at dere ikke husket det da.. men er jo koselig at dere har holdt sammen så lenge! :)
Godt nyttår ;-*

Mawiiia sa...

Jeg mener at men kan gjøre noe spessielt når en har vert sammen i et halvt år, og årsdager (: Ikke noe stort, men bare være romantiske^^ Kanskje lage middag, eller favoritt kaken til personen:p Noe i den duren (:

Når jeg og typen hadde vert sammen i et halt år, så lagde jeg taco, muffins (som vi pyntet sammen) og søtingen hadde kjøpt ti røde roser til meg!:D Poenget er, en kan godt vise at en setter pris på personen på årsdager, men ikke på alle halve år, det holder med det førset halve året liksom!:p