lørdag 3. januar 2009

JEG HAR EN SUPER PLAN..


Trykk på bilde vist du ikke klarer å lese hva som står!
Jeg har en plan Vil du støtte meg?

Støtter du brystkreft? Det håper jeg du gjør, Vist ikke hvorfor ikke begynne nå? Jeg har et stor nyttårsforsett i år 2009 og det er å få denne superplanen min i gang men for å få denne planen i gang må dere søte lesere komentaere i dette innlegget at akuratt du støtter brystkreft, eneste du må skrive er "Jeg støtter brystkreft" Du kan så klart skrive noe mere eller noe annet, men håper på minst 100 komentarer på at dere jenter & Gutter støtter brystkreft! Koster ikke en eneste kr bare 1 minutt av din tid og det håper jeg virkelig dere har til meg!
- Jeg vet selv ikke hvordan det er å leve med denne forferdelige sykdommen kreft
- Men jeg vet hvordan det er å leve med et bryst og brystprotese.


Håper på mangen komentaer fra dere alle, håper dere støtter brystkreft i januar også! Takk for deres tid, Ser fra til komentarer

får jeg mangen komenater over 50 feller jeg nok noen tårer, for dette brenne jeg kjepe mye for! Håper på å få dette i gang Mars/April.

KissKiss

17 kommentarer:

DirtyJulie sa...

jeg støtter brystkreft!

(Interiør tingene er fra www.jotex.no:))

Lykke li sa...

Sv: Ja, hadde tatt bildet selv :D Hehe. Blir veldig gode bilder emd speilrefleks :)

Jeg støtter brystkreft 100%, har noen nærmest i familien som har fått det, og synest det er fælt... Kjempe bra at du gjør et tiltak :)

Maria Helene Nilsen sa...

Jeg støtter selvfølgelig brystkreft:)

Caroline sa...

Jeg støtter brystkreft!

Mammabenti sa...

Jeg støtter selvfølgelig brystkreft:)

Hanne sa...

Jeg støtter kampen mot brystkreft!

Anonym sa...

Tusen atkk jeg er kjempe fornøyd, <3
Og jeg støtter med sløyfe å greier, Går med den hver fag på jobben ;)

I sa...

Kan tenke meg at et speilreflekskamera ikke kan sammenlignes med et digitalt.. (O:

Jeg støtter også denne kreftkampen! Har en rosa sløyfe, men burde kanskje bruke den :) Flott initiativ av deg!

Kine sa...

Jeg støtter brystkreft! :)

It's Aggy bitch! sa...

jeg støtter brystkreft!

Ida sa...

Sv: Takk for kommentaren :)

Jeg støtter brystkreft!

Line. sa...

Jeg støtter brystkreft. Samt familien min !

Anonym sa...

Har familiemedlemmer som har gått bort av kreft, og tante som har blitt helbredet. Syntes det er kjempebra det du gjør, stå på =)

Renate sa...

Jeg støtter brystkreft!

Kjempe fin blogg du også har, godt nytt år på etterskudd:D <3

Anonym sa...

jeg støtter!:)

HILDE J sa...

Jeg støtter de som lider av brystkreft. Ingen tvil om det!

Camilla Didriksen sa...

Jeg støtter brystkreft!!