søndag 11. januar 2009

GRATULERER MED DAGEN GUTTEN MIN


GRATULERER MED DAGEN VENNEN MIN, VERDENS BESTE KJÆRESTE 19 ÅR<3

Verdens beste kjæreste har bursdag i dag, 12 januar....Jeg gleder meg, men hvorfor gleder jeg meg? Herregud jeg er glad i bursdag og slik, bare ring meg på 48****26 vist dere vil jeg skal bake kake eller lage god middag eller lage verdens kuleste bursdags gave til dere, Jeg elsker å lage besøk og styre på, noen som straffer meg for det? Kjæresten min har ikke noe i mott at jeg styrer på, jeg har ryddet litt eller lille søsteren til kjærsten min ryddet hele leiligheten for oss i dag fordi vi begge er syk. så hun fikk 200 kr, Syntes hun hadde fortjent det.. Flinke Karen! Unnsett jeg som alle andre har fått så har jeg influensa det væreste jeg noen gang har vært med på og ikke nok med det men håndledet mitt er fucka! Herregud jeg ber til gud om et mirakel om litt mere hjelp og god lykkefram over!:)

Hurra for gutten min i dag!!:)

Ingen kommentarer: