søndag 11. januar 2009

UKENS SPØRSMÅL


VÆR MANDAG KOMMER JEG TIL Å SPØRRE DERE OM ET SPØRSMÅL AV REIN NYKJERRIGHET..

så spørsmålet mitt er - Hva vil du bli når du bli stor? Jeg trodde virkelig jeg ville bli lege,men slik det ser ut nå har jeg lyst og jobbe med mote og hår sminke osv, eller jobber på min favoritt butikk Black Design. Men hva skal jeg si man må nesten bare se hva som skjer! Jeg vil bare si at den som virkelig tenkt ut hva han/hun vil bli er døds flink og vist Han/Hun klarer det så er jeg kjempe stolt av dere alle! Jeg trodde jeg ville bli noe men nå ser det litt svart ut! Men kanskje bare fordi jeg er så nyskjerrig på livet liksom er tross alt bare 18 år..

Håper dere får en super mandag!:)

14 kommentarer:

DirtyJulie sa...

Jeg vil bli kiropraktor! Veldig deilig å vite det, så håper bare jeg fortsatt er like gira på det når jeg skal starte å studere:p

Iselin Pettersen sa...

Såklart svarer jeg :) Hvis du ikke allerede har fått ordnet det, gjør du følgende for å fjerne ordbekreftelsen: Tilpass (øverst til høyre) > Innstillinger > Kommentarer, så ruller du ned til du ser ”Vise ordbekreftelse for kommentarer?" :) Syns det er skikkelig irriterende og unødvendig med ordbekreftelse :p

Anonym sa...

sosionom:D

Karoline sa...

jeg skal bli bonde ;D

trolia sa...

jeg kommer til å bli uteligger jeg...

Karoline sa...

Jeg skal jobbe innen tv/radio<3

Lykke li sa...

Jeg vil bli lærer tror jeg ... Høres sikkert sykt teit ut, men men... Ellers vil jeg jobbe innen interiør :)

Caroline sa...

Jeg vil bli grafisk designer :-)

Shelly sa...

SV: Tusen takk for det, er fast leser på din blogg også, tehe :)

Jeg vil bli noe innenfor grafisk desig, design og media.

Shelly sa...

Nå har du ikke blogget på en stund søta :(

Anna Margrete sa...

Profesjonell sanger ^^

Anonym sa...

egeg

Ane sa...

Når jeg blir stor, skal jeg bli journalist.

Elisabeth sa...

journalist ;)