I dag våknet jeg til en helt normal dag. Jeg sminket meg og gjorde meg klar til bussen for jeg skulle på sånn "møtte" for de nye lærlingene i Bergen komunne!Så var vi der og masse folk pratet og pratet, så kom det en dame og snakket om Delta det er en ting ungdomer kan melde seg inn i! Men kan skrive mere om det senere, unnsett så sa hun at av dem som meldte seg inn da skulle de trekke en av dem. og den som ble trekt skulle vinne en Ipod Nano! Den hvite som er på bildet med dem andre! Jeg sa til en kompis av meg Benjamin! At det er sånn 1% for at jeg ikke får den så hvorfor skulle jeg gidde å melde meg inn, så var det på tide og trekke Ipod og en fra Publikum skulle trekke og personen trakk meg=)
for FØRSTE gang i mitt liv har jeg vunnet noe! Er det rart jeg er stolt? aldri i mitt liv funne en dyr ting som en ipod eller noe annet, ikke det at jeg har noe peilig på Ipod, eh nei!? Jeg får den ikke til å funke en gang. Arg! Noen mere smarte en meg dere ute som har peilig på hvordan man få musikk inn på denne tingen?
kontakt meg på min mail adresse. Marita.forrisdal@hotmail.com Desperat. Har jeg først vunnet en slik liten sak skal jeg bruke den!^^,
Ellers i dag ble det Nachos til middag ( NAM ) også ble det litt shopping, kan ta bilde av det i morgen. Var bare litt sminke også en sånn Kalenderbok sånn at jeg kan skrive opp når jeg jobber osv, ellers er det fredag i morgen det betyr helg folkens! - Hva skal dere i helgen?

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar