Jeg ville bare sprette en shampanje for meg selv som har startet en ny blogg og jeg skal holde denne til evig tid såfall til folk blir lei av meg:)Unnsett i dag har jeg ikke gjort noe spess en jobbet og det er deilig!:) Har jobbet i 14 dager og får nesten 8.000 i lønn for det, HERLIG!
da blir det shopping og det blir knall!:) I tilegg skal jeg kjøpe tv på ferdag 37 tomer<3>
Jeg ikke mere og si en håper dere komenter mine innlegg og at dere har det bra!:) Snakkes.

1 kommentar:
Fin blogg :-D Så du hadde linket meg, koselig! linker deg også :)
Legg inn en kommentar