onsdag 27. august 2008

Velkommen MEG selv!

Jeg ville bare sprette en shampanje for meg selv som har startet en ny blogg og jeg skal holde denne til evig tid såfall til folk blir lei av meg:)
Unnsett i dag har jeg ikke gjort noe spess en jobbet og det er deilig!:) Har jobbet i 14 dager og får nesten 8.000 i lønn for det, HERLIG!

da blir det shopping og det blir knall!:) I tilegg skal jeg kjøpe tv på ferdag 37 tomer<3>

Jeg ikke mere og si en håper dere komenter mine innlegg og at dere har det bra!:) Snakkes.

1 kommentar:

Tine Carita sa...

Fin blogg :-D Så du hadde linket meg, koselig! linker deg også :)