søndag 31. august 2008

Nytt Tv

På lørdag møtte jeg mine foreldre på kjøpesenteret og vi skulle se på tv' jeg hadde fått 5.000 i bursdags presang av dem og skulle finne et tv til 5.000 da!:) Også dro vi på lefdal og så på tv og da hadde de et til 7.000 men det var så dårlig at jeg vil ikke bruke 2.000 av mine kr på det. så vi gikk på CoopOpsen på Lagunen faktisk. Der fant jeg et 32 tomer for 5.000 kr!:)
De hadde faktisk et 37 tomer til 5.500 men det blir for stort da synts jeg men syntes det jeg kjøpte var døds bra og fint:) vet ikke hvor lenge det holder men det holder nok noen år vist vi behandler det pent:)

Hva har dere gjort på i helgen?:)



1 kommentar:

Mamma sa...

jobbet, spist, sett tv, spist litt mer.. har rett og slett hatt en sløv spise helg foran tven, men heldigvis ikke alene :)