søndag 31. august 2008

- Bursdags barnet<3

Besteveninnen min Stine Teigland blir 18 år i dag
gratulerer med dagen! Og det skal feires på lørdag med familie og venner:) Jeg skal holde tale! skremmende, men vist dere har noe peilig på tale og hva jeg kan si og ikke si hadde det vært stor hjelp ellers vet jeg ikke hva annet jeg har og si:) Men skriv til meg vist dere kommer på noe med talen;) Hva kan man si i en 18 års tale og hva kan man ikke si?:P God natt så skriver jeg i morgen kveld<3
Fri fra jobb!!:) -> Denne skal jeg gå med neste lørdag hva syntes dere?

6 kommentarer:

Emilie sa...

kjempe fin kjole ja :D og grattis til bestiss ;D med bursdag

Jeanita Helen sa...

Hehe, det har han ikke rett til da! :p

Søt kjole.. Gratulerer til bestevenninna di da!:D

Malina sa...

Nydelig kjole ;D i talen kan du godt si litt om hva personen du holder tale for betyr for deg, vær positiv og hold en tale på den måten du ville at andre skulle holdt den for deg ;)

Line og baby❤ sa...

Hehe, takk for det. Får neste si det samme om venninden din da:)

Fin blogg du har:D

hejafhiawrl sa...

Utrolig fin kjole!

Ingrid sa...

Å, for en nydelig kjole du skal gå med!! Den var vakker =D