mandag 1. september 2008

Muffins Mareritt

Jeg sitter her i min deilige sofa, Ja jeg sa deilige den er rett og slett himmels og sitte i. Jeg kan ikke beskrive hva jeg føler for min sofa! Nei jeg er ikke forelsket i den og nei jeg har ikke et sexsuelt forhold til den. Men jeg mener det, dere bør prøve den! Ironisk jeg er lei av og sitte i den nå har sett friends og Scrubs og jeg har ingenting og rydde eller vaske! Så her komme det, Jeg har lyst og lage muffins! Jeg liker ikke muffins men elsker å bake så det hjelper vel? Trenger man å like det man baker? Jeg har jo smakt muffins og jeg vet hvordan det smakes!
Så da er det vel greit da? Jeg er ikke glad i bakevarer i det hele tatt. Kaker,Boller, Alt sånn bytter jeg ut med Salat men kjeks. Er det noe gale med meg fordi jeg ikke liker Kaker og Boller?
Jeg bare lurer, Men har alikavel lyst og bake så da satter jeg i gang!

Jeg kan sikkert ta bilder av mine Fantastiske muffins senere når dem er ferdig. Håper alle har hatt en fin Mandag så langt, jeg har hatt fri og kjedet meg så i morgen er det tilbake på jobb og jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: