I dag har jeg laget muffins som jeg skrev i det andre innlegget!:) Hva syntes dere? smakte på en og den var god,men jeg er ikke så glad i bakevarer så det gjør ikke noe så ga bort de fleste til mormor'en til min saboer og svigermor og hele pakken! Men håper alle har hatt en fin Mandag<3>så må jeg bare si at jeg har fått musikk inn på min Ipod takket være camilla!!^^, takk<3
Snakkes<3

3 kommentarer:
Skole ja, kjedelig det altså.
Jeg elsker bakevarer! Det er bedre en godteri det egentlig. :D
Er ikke så glad i lyse muffins da. :P Men eplemuffins er kjempe godt. Om du ikke har prøvi det så burde du! :)
nam muffins :D
Mmmm, muffins :D Det som er så godt. Vurderte å lage muffings igår :p Men det ble brownies :)
Legg inn en kommentar