onsdag 17. september 2008

3 gode nyheter på en gang!


Jeg bare lurer hva vil dere høre først? i dag har jeg fått høre 3 gode nyheter på en dag og jeg pleier likersom ikke å høre så GODE nyher, såfall ikke 3 på en da g! Unnsett første gode nyhet var at min kjæreste hadde jobb intervju i dag og han fikk jobben så den andre gode nyheten er at vi skal flytte i en 60 kvadrat leilighet 1 November! Den tredje gode nyheten er at jeg står på vente liste på haukeland til å operere inn silikon, men får ikke operere før om 6 - 12 måneder for jeg får det gratis då må jeg vente på tur og det er mangen som er alvolige syke som venter på sin operasjon så derfor kommer jeg litt bak i kø, men så lenge jeg får det gratis og den hjelpen jeg trenger så er jeg happy!

Dere lurer sikker på Hvorfor jeg får det gratis. Jeg hadde tenkt å skrive et innlegg om hvorfor men er veldig redd på hvordan dere der ute i verden vil reagere på det osv! Unnsett, jeg tørde ikke å skrive innlegget fordi jeg er veldig redd for å bli mobbet igjen! Selvom kjempe mangen i Bergen ( der jeg bor ) vet hvorfor osv, så er jeg fortsatt redd for å bli mobbet for det for jeg blir det enda. men unnsett!=) 3 gode nyheter på en gang er herlig. Jeg har også laget god middag & Kvels i dag og det er herlig!:)

4 kommentarer:

sandramarie sa...

Gratulerer med alle 3 tinga :) Kjempe fin blogg du har!

Anonym sa...

Så bra! Gratulerer med de gode nyhetene :)

sandramarie sa...

Takk skal du ha :) jeg har sesong 1 - 3 av 7th heaven. Koskoskos!

bel89 sa...

Seriøst, Marita..
Det er ingen som kommer til å mobbe deg!
Du er ikke den eneste i verden som har det "problemet", og hvis du står frem, vil det kanskje hjelpe andre til å gjøre det samme :)
Dessuten skal du jo faktisk gjøre noe med det..
Og de som slenger med leppa, er bare sjalu fordi de ikke kan få silikon ;)
Stå på Baby, så skal du se at alt går din vei<3