1. Christine
2. Nina Helen
3. Ane Kamilla
4. Karoline
jeg sporte kjæresten min at han måtte velge mellom et tall mellom 1 & 4 og da etter veldig lang iriterende tenking
så kom han fram til at nr 2 var en verdig vinner.
Gratulerer Nina helen, bildet vister hva du har vunnet her hos meg, håper du vil like det. ikke noe fancy fancy men helt greit egentlig! sender du meg en mail med adressen din så skal jeg sende den så fort jeg blir frisk! marita.forrisdal@hotmail.com

5 kommentarer:
neeei, tuller du? så gøy at jeg vant ;D jeg pleier jo aldri å vinne noenting.. kjekt med slike konkurranser altså :)
hei, koselig blogg du har! jeg har selv bodd på Nesttun et år, koselig i bergen vettu^^ takk for kommentar!
Fin premie da!:D
bodde i Hatlestad Terrasse, der det var sånn ras? i næfheten av Fana. Eller noe sånt, er ikke så flink til å huske akkurat hvor det var^^ Nå bor jeg på hybel i Kristiansand:)
Woho, jeg hadde riktig:D det var gøy:P kul premie for hun som vant da:)
Legg inn en kommentar