tirsdag 2. september 2008

God Morgen Norge

God morgen Norge! Jeg er nettopp voknet og ser jævlig ut, hehe håret mitt står vær til sitt og jeg ser ut som en ape! Jeg tenkte å spise frokost,men vi har ikke noe godt så tenkte å lage middag snart før jeg går på jobb begynner kl 3 til 10. Så de andre bare varme opp maten!;)
MEN vet ikke hva jeg skal lage!:( Jeg har lyst på paste og Kylling salat:) NAM! hva peiler dere å spise til middag i værdager? Er det sunt,Lett, Usunt, Hmm? Noen som kan hjelpe meg. Skal lage middag hele uken!;) Trenger masse råd. Må være noe nytt også!:) Takk<3

Blogges i morgen eller senere;)


8 kommentarer:

Emelie sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar!^^ Er glad du mener det samme som meg=) Syns dem er så utrolig feige!

Christina sa...

Frukt og grønnsaker er digg! Men kake, ja jeg er et svakt menneske for det ja.
Eple muffins er digg. Nå er det høst og eplene faller ned fra trærna så da er det perfekt tid til å lage det ja!

Jeg har heller ikke råd til alt. Desverre :( Jeg jobber ikke og da er det vanskelig å få penger til det man vil ha.
I tillegg så skal jeg kanskje flytte opp i høst så da må jeg også spare.
Å flytte en etasje opp i sitt eget hus er ikke så dramatisk og dyrt som å flytte ut av sitt hus. Men jeg har fortsatt dyr smak når det kommer til møbler og slikt :P

Mamma lager maten i huset. Så da blir vi bare enig om noe og så lager vi det. Matprat.no har masse bra tips. På lørdag eller søndag, eller fredag eller hvilken dag som helst kan du lage pitapizza (det er litt dyr middag til hverdagen da) ellers så er det jo høst som sagt og det er masse gode grønnsaker så man kan jo lage grønnsakssuppe :)

Vil du være feit for alltid, kanskje??!?!?!?!? sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla Didriksen sa...

Pasta er min favoritt! Enten det er pasta de parma, pasta de napoli, pasta carbonara, jeg ELSKER pasta!

HILDE J sa...

Tuuusen takk for at du liker bloggen min! *bøyer seg ned til støvdottene* Setter kjempe pris på det. Men du har en utrolig bra blogg du også. Good job honey! :-D

Ser du har linket meg, da skal jaggu jeg linke deg også :-D

CHRISTINAFRAAS sa...

blir altfor mye fjordland på meg. men er flink til å lage wok, det er jo sunt, med masse grønsaker, kylling, saus og godt krydder, mmmm! bildet der ga meg vann i munnen forresten! hehe!

Peaches sa...

Søt blogg du har! :)
Foreslår pasta og kyllingsalat. Det er yummi, og du sa jo selv du vile ha det!

Margrete sa...

hehe, jeg vil ikke si det at silikon er galt, men det var så mange som var negativ til det på et innegg jeg hadde ;)