søndag 28. september 2008

Herregud, KRISE!

Jeg har et problem!
for meg et dette et problem da.
Jeg har alle øredobbene mine og smykkene mine i en box og der blir de surrt sammen og ja, bare stress og legge dem oppi der har heler ingen steder og henge dem heler.
Var inne på www.qxl.no for å se om det var noe fint der inne av smykkeskrin og slike ting. men budet var på så høy sum for meg 500 kr hørs rart ut,men kan ikke kjøpe en dritt før jeg har betalt hus leien osv. hehe. men vet dere der ute om et sted der de selger slike ting?
Smykkeskriv eller noen steder der jeg kan få sånn at jeg kan henge smykkene mine opp?
slik at dem ikke roter seg sammen!
såfall vist gi en lyd då blir jeg kjempe glad.

I dag har jeg vindushoppet på nette.

var inne på www.ikea.no www.jysk.no & Ikke min favoritt nettside/Butikk
www.blackdesign.no Jeg har så lyst på alt dem har der inne
Men har ikke penger til noe der inne enda, men gleder meg til jeg har flyttet inn i leiligheten og fått på plass alt og slik og betalt husleien så då begynner jeg og shoppe. hehe
Var faktisk inne på www.nille.no & www.Europris.no og så noe små pynte ting dere inne jeg hadde tenkt og kjøpe meg noe billig men fint sant..
Så gleder meg til å flytte,men Rik er jeg ikke i det hele tatt får en lønn utbetalt på veldig lite som jeg skal leve på, men jeg skal no alltid klare meg nå som jeg bor med kjæresten min også.
Men blir ikke noe klær shopping på LENGE!

Håper alle har hatt en like gøy søndag som meg:)
Klem<3

9 kommentarer:

HILDE J sa...

Gå på finn.no og inn på "Torget" der og søk på smykkeskrin ;-) Da finner du nok noe billig vettu :-)

Ane Bendiksen sa...

Hehe... kjenner meg selv igjen veldig godt ja. Har samme problemet :P

Svar på kommentar:
Høres koselig ut.
Takk for det forresten ^^,

Karoline sa...

Det å flytte med kjæresten og ikke ha penger til shopping vet jeg ALT om.. den er kjipt, men mye bedre å bo med kjæresten en å shoppe da :P

Peaches sa...

Takk for søt kommentar :)
Lykke til i jakten på et smykkeskrin. Har hatt samme problem, men nå har jeg oppbevaringsbokser ol.. :D

Anonym sa...

Huff da..Ordner seg nok

Nadia sa...

Såpass. Kjedelig da! Følte høstferien kom på ett veldig passende tidspunk nå! Var ganske sliten og sånn nå. Men nå blir det jo lenge til ferie neste gang da, er jo ikke før jul igjen. Men men! Fin blogg du også :)

Frishis sa...

Altså.. Jeg vet ikke hvor du kan finne det, men jeg synes det er sinnsykt praktisk med sånn "smykkehenger" liksom, sånn at du henger det på sånne armer :P Eller du kan være litt kreativ og lage deg noen knagger og greier ;)

Anonym sa...

Mange steder selger de "smykkeopphenger". Det ser ut som en liten kleshenger, bare det at den er ment for smykker. Det er en kjempefin og billig løsning. Se i katalogene til, Biltema, Spar kjøp og sånn, tror jeg så det i katalogene til en av de. :) Vi må finne på noe en dag Marita. Savner deg!

Anonym sa...

Hilsen fra Anita forestten ;P