lørdag 27. september 2008

Dyrt men lekkert<3















Noen kjempe søte outfit fra 600 kr og opp over faktisk rundt 2.000 for noe, dyrt men lekkert ja..
jeg har bare rådt til å se på dem ingen ting annet...
så jeg får nye bildene<3

Komenter gjerne!

Søndag: Jeg har ikke noe planer skal slappe av og tenke på at Mandag er det jobb igjen
På onsdag skal jeg begynne med almenpåbygg på kveldstid det blir spennende..
Gleder meg noe helt sykt..
håper jeg blir smart av dette da.. hehe!<3>
men spennende blir det no.

Hva skal dere gjøre på en søndag?
Søndagerer er kjedelig, hehe!:)


14 kommentarer:

Malina sa...

Mange fine der, ja ;) på søndager pleier jeg å slappe av hjemme, trene, gjøre lekser og rydde, ha besøk, se tv/film.. ;p

Yvonne sa...

Jan Thomas er herlig! :)
Mykje fint!
Søndag, ehm er sjuk og skal slappe av, hunden har bursdag så mamma vil vi skal lage kake da:D

Madeleine sa...

Fra kk:)?

Karoline sa...

her var det mye fint ja! <3

Anonym sa...

uff, sånt har ikke jeg råd til.. =/ men men, se min ikke røre ;)

Kristine sa...

åh den tubekjolen var GORGEOUS!

Ella sa...

Hehe, ja, kunne sikkert ventet litt lenger, men jeg blir lykkelig når de kommer, tanken på at julen er på vei!!!! :D

Tusen takk for det!:)

Camilla Didriksen sa...

Gud så utrolig mye fint! :)

Guroo sa...

så mange fine kjoler! :)

Maria Helene Nilsen sa...

Søndager er veldig kjedelig og det er lite å gjøre. En perfekt mulighet til å gjøre det du egentlig skulle gjort i uken som gikk :p

Anonym sa...

Mye fint! Søndager er sykt kjedelig.

It's Aggy bitch! sa...

så fine klær :)
håper det går bra på almennpåbygg da på onsdag!
hvor mye betaler du for det og hvor lenge varer det..? har tenkt på noe lignende selv faktisk.

Anonym sa...

Hehe:D Syns den rødfargen var fin ;) Så jeg skjønner deg ;p

Hilde Christina sa...

Men hvor er det bra?? Den hvite kjolen var heerlig ♥