






jeg har bare rådt til å se på dem ingen ting annet...
så jeg får nye bildene<3
Komenter gjerne!
Søndag: Jeg har ikke noe planer skal slappe av og tenke på at Mandag er det jobb igjen
På onsdag skal jeg begynne med almenpåbygg på kveldstid det blir spennende..
Komenter gjerne!
Søndag: Jeg har ikke noe planer skal slappe av og tenke på at Mandag er det jobb igjen
På onsdag skal jeg begynne med almenpåbygg på kveldstid det blir spennende..
Gleder meg noe helt sykt..
håper jeg blir smart av dette da.. hehe!<3>
men spennende blir det no.
Hva skal dere gjøre på en søndag?
Søndagerer er kjedelig, hehe!:)
Hva skal dere gjøre på en søndag?
Søndagerer er kjedelig, hehe!:)





14 kommentarer:
Mange fine der, ja ;) på søndager pleier jeg å slappe av hjemme, trene, gjøre lekser og rydde, ha besøk, se tv/film.. ;p
Jan Thomas er herlig! :)
Mykje fint!
Søndag, ehm er sjuk og skal slappe av, hunden har bursdag så mamma vil vi skal lage kake da:D
Fra kk:)?
her var det mye fint ja! <3
uff, sånt har ikke jeg råd til.. =/ men men, se min ikke røre ;)
åh den tubekjolen var GORGEOUS!
Hehe, ja, kunne sikkert ventet litt lenger, men jeg blir lykkelig når de kommer, tanken på at julen er på vei!!!! :D
Tusen takk for det!:)
Gud så utrolig mye fint! :)
så mange fine kjoler! :)
Søndager er veldig kjedelig og det er lite å gjøre. En perfekt mulighet til å gjøre det du egentlig skulle gjort i uken som gikk :p
Mye fint! Søndager er sykt kjedelig.
så fine klær :)
håper det går bra på almennpåbygg da på onsdag!
hvor mye betaler du for det og hvor lenge varer det..? har tenkt på noe lignende selv faktisk.
Hehe:D Syns den rødfargen var fin ;) Så jeg skjønner deg ;p
Men hvor er det bra?? Den hvite kjolen var heerlig ♥
Legg inn en kommentar