torsdag 11. september 2008

Jeg har verdens beste kjæreste!


Meg & min Samboer ( Meg uten sminke )
<<>> unnsett grunnen til at jeg sier jeg har verdens beste kjæreste er fordi at jeg syntes det i dag hadde han vært i byn og tattt kjøre timer og jeg syntes det var så søtt når han kom hjem med gave til meg. Ble så utrolig glad når jeg fikk en liten presang. Jeg har verdens søtteste søtteste kjæreste..








Var det ikke fint?

6 kommentarer:

Emelie sa...

Så søt han er da!=D ^^

AK sa...

Jeg vil også ha en kjæreste som kjøper gaver til meg! Heldiggris. Smykket var kjempefint:)

HILDE J sa...

Nydelig sykke! Så koselig av ham da :-D Sånt setter man pris på vett. Folk som kommer med gaver *S*

BTW: Hvorfor sletta meg av linke lista? Ô_Ô :-(

AK sa...

Heldig du! Ja, vi får håpe det;)
Jeg skal slappe av med besøk i kveld, jobbe i morgen og bursdagsselskap på kvelden:) Enn du da?

Anonym sa...

aw, søtt :-)

aina. sa...

så søte dere var :)