
- Alle Jenter & Gutter i hele verden er perfekt på sin måtte! -
- Jeg skal forteller dere det få av mine venner vet -
- Jeg skal forteller dere det få av mine venner vet -
Da jeg kom i puberteten så var jeg ikke som dem andre i utviklingen!Jeg oppdaget i 6 klasse at noe var veldig galt, jeg har alltid hatt kraftig beinbygning.men at en slik ting skulle skje med meg hadde jeg aldri trodd. dere der ute har nok 2 store,små,midt i mellom pupper. Men jeg har bare en veldig stor en og en veldig veldig liten en og den lille vokser ikke i det hele tatt.så man kan ikke se at jeg har 2. Fra 6 klasse gikk jeg rundt med dårligselvtelit og tenke jeg var unormal og stygg og ingen gutter ville ha meg og vist folk ville få vite det så ville jeg ikke ha noen venner osv. Ikke før i 9ende klasse jeg trøde og gjøre noe med dette "problemet mitt" Jeg sa det til min mor men jeg trøde ikke å gå lengre en til det min mor ville ikke tvinge meg til noe heler så hun la det på is for å se omjeg kom tilbake til henne for å få hjelp av henne slik at vi kunne kontakte lege osv.Men var ikke før i 1vgs jeg tørde og gjøre noe med det, jeg oppsøkte legen minDet var en manne lege. Jeg fortelte problemet mitt og han sendte meg til en gynocolog.han sa jeg var sjokk eller kraftig på hannes språk så han var lite hjelp. Så mamma fant en butikk i byn ( Netty ) Og jeg dro der måtte lage avtale med butikk damen så fikk jeg komme ditt. jeg dro ditt og ble veldig godt tatt i mott. Følte meg hjemme, Men da jeg skulle finne ( bh + Protese ) Så satt damen seg ned og sa jeg måtte vise meg da for hun måtte se hva jeg skulle ha da, og da sporte hun meg ( Har du hatt kreft? ) Jeg tenkte herregud ser det ut som jeg har kreft?!:O Jeg ble lei meg men glad for jeg fikkprotese som kunne skjule problemet mitt, så nå når jeg går med bh + protesen da. Er det ingen som ser problemt mitt bare jeg som lever med det;) så søkte jeg etter ny lege fikk dame hun skjønte meg med en gang og sa det er felere der ute med mitt problem. jeg syntes synd på dem som har det men ble gald også for da viste jeg at jeg ikke var unormal og stygg osv. Bare littanderledes og ja, alle jenter har litt forskjeld,men jeg har EN så ting er litt anderledes. Jeg måtte ta ultralyd av dem for å se om det kunne være noe som var årsaken til de, men var helt finn så var jeg på Bergen plastisksjirurgsenter. og de så på meg. og de sa jeg måtte betale 70.000 kr for jeg må ha 2 operasjoener for å få dette fixet. EH!? så jeg får lov og gå oftentlig og de skal operer meg på haukeland gratis osv. =) - Marita Glad -
For å være helt jævlig jeg ser på meg selv som pen jeg gidder ikke å gå rundt og se negativt på meg selv. Og så klart jeg ser meg ofte i speilet og tenke Æsj Æsj Æsj hvem gjør ikke det av jenter?Men en ting jeg Leste på ( Toroborgen sin blogg ) Han er jo i Santa Barbra. og jeg så på et innlegg han skrev: " I dag så jeg min første Fatso"Alvorligtalt greit nok at toro er selvdigger men jeg liker han fordi og har en drit artig blogg ogJeg leser den,men man trenger jo ikke å hakke ned på andre mennsker TENK om hun liker å være stor da?Jeg liker å ha mage,er jeg stygg fordi?, jeg hadde ALDRI passet inn iSanta Barbra, meg i bekini funker ikke.!=P Toro fokuser på noe annet en tykke folk der du der;)
Jeg skulle btw var så tøff og skulle fortelle det til min "venner" eller dem jeg trodde var mine venner damen det var den største tapen jeg har opplevd så jeg bare skriver dette innlegg for å få støtteselvom jeg vet at få der ute har mitt problemet er det fint med støtte fra begge parter. Jeg får hjelp nå, skal få gratis operasjon når jeg er klar for det. må oppsøke fastlegen min så bort på haukeland osv for å få ta teste osv. så ta det der i fra,men jeg har verdens beste kjærste og verdens bestevenner som har vært en stor støte for meg og været der for meg hele tiden.
For å være helt jævlig jeg ser på meg selv som pen jeg gidder ikke å gå rundt og se negativt på meg selv. Og så klart jeg ser meg ofte i speilet og tenke Æsj Æsj Æsj hvem gjør ikke det av jenter?Men en ting jeg Leste på ( Toroborgen sin blogg ) Han er jo i Santa Barbra. og jeg så på et innlegg han skrev: " I dag så jeg min første Fatso"Alvorligtalt greit nok at toro er selvdigger men jeg liker han fordi og har en drit artig blogg ogJeg leser den,men man trenger jo ikke å hakke ned på andre mennsker TENK om hun liker å være stor da?Jeg liker å ha mage,er jeg stygg fordi?, jeg hadde ALDRI passet inn iSanta Barbra, meg i bekini funker ikke.!=P Toro fokuser på noe annet en tykke folk der du der;)
Jeg skulle btw var så tøff og skulle fortelle det til min "venner" eller dem jeg trodde var mine venner damen det var den største tapen jeg har opplevd så jeg bare skriver dette innlegg for å få støtteselvom jeg vet at få der ute har mitt problemet er det fint med støtte fra begge parter. Jeg får hjelp nå, skal få gratis operasjon når jeg er klar for det. må oppsøke fastlegen min så bort på haukeland osv for å få ta teste osv. så ta det der i fra,men jeg har verdens beste kjærste og verdens bestevenner som har vært en stor støte for meg og været der for meg hele tiden.
Spørmålet mitt er: Kommer jeg til å angra på at jeg har skrevet dette innlegge og lagt det ut?

Støtter kvinner med brystkreft.

8 kommentarer:
Hehe. Scrubs er kult det også da! Samler på One Tree Hill, Sex og singelliv, Friends og 7th heaven jeg da ;p haha. Så blir en del penger i filmer. Men hadde alle familier vært som familien Camden, hadde det vært helrått!
Syns det er kjempebra gjort av deg å fortelle det her :) Ingen kommer til å se annerledes på deg for det. Du virker som en søt og kos jente, så slapp av.
Syns det var veldig modig av deg å komme ut med noe sånt. noe som er så personlig og noe som du har slitt med og du kan bli en insperasjon for andre jenter der ute med samme problem! Så jeg håper virkelig ikke at du kommer til å angre på dette innlegget. :)
Jeg synes det er kjempe tøft av deg å skrive dette på bloggen din, Marita :) Jeg synes ikke du skal angre på at du har skrevet dette! Jeg er stolt av deg <3 Dette kommer til å gå super bra :)
Tøft av deg å stå frem å skrive det ut sånn på bloggen din! Den skald du ha.?
Håper du har hatt en fin helg også søta :) <3
Nei, Marita, du kommer nok ikke til å angre=)
Og om folk slenger dritt, eller noe teit, så må du bare huske på alle andre som støtter opp rundt om deg:) Veldig stolt over at du turde å si det på denne måten, jeg tror ikke du kommer til å angre. Vi må finne på noe en dag :) Veldig glad i deg.
Klem fra Anita <3
Jeg synes også at det er veldig tøft gjort av deg å skrive om dette :) Er garantert flere med samme problem, og kanskje du kan være en inspriasjon for noen? :)
Stå på <3
kjempeflott at du tør å skrive om slike personlige ting, Marita. Ønsker deg lykke til med operasjonen og håper at du får det resultatet du hadde håpet på. Klemmer fra Henriette - fra Hop.
Legg inn en kommentar