torsdag 4. september 2008

Merkelig

Jeg tenker AU jeg har vondt på øye, rett og slett øyebeteneles!:'(
det blir jo døds bra nå som jeg skal holde tale for alle sammen og øye mitt er rødt og stort og opphovnet, nei vettu hva! Jeg syntes dette er dårlig gjort! så vodt i hode og litt feber, SUPERT=) men ellers går det kjempe fint med meg og min samboer!^^, Vært på jobb i dag og bare slappet av, nå ser jeg på scrubs og på lørdag skal jeg klippe meg!:)

Jeg skal blogge mere i morgen eller noe jeg orker er ikke i blogge humør med et øye!:) Ha en super dag.. Klem Klem<3

3 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så fin bloggen din har blitt, Marita <3 Du trenger absolutt ikke å klage :D

Ingunn sa...

uff, øyebetennelse. høres ikke godt ut

CHRISTINAFRAAS sa...

god bedring.. usj.. elsket bildet av victoria btw.