Det er Fredag og det betyr en ting! -HELG- herlig!=DJeg har vært på jobb fra 08.00 - 13.00 skulle egentlig jobbe til 15.00 men så merket sjefen min at øye mitt ikke var så bra så hun fixet alt så jeg fikk gå kl 1 for å fixe dråper til øye.Verdens snilleste sjef eller hva sier du?=P
Så ringe jeg min samboer og sutret til han også sporte jeg han om han ville kjøpe big bite til meg=D hmm.
Han skulle på lagunen unnsett og kjøpe NOE men han ville ikke si hva det var eller noen ting og jeg syntes det var litt rart. Jeg blir så nyskjerrig når han skal noe "hemmelig" lurer på hva han skal på et kjøpesenter!?
Han skal ikke kjøpe klær eller noe for det er jeg alltid med å gjøre!? Noen som har peilig?=P Arg...
Fredag og det betyr helg, hva skal dere i helgen folkens?
Noen store planer fortell=)

4 kommentarer:
Huff da, får håpe typen er frisk igjen nå! Og ikke minst så håper jeg øyet ditt blir raskt bra igjen !!!
Denne helgen blir rolig og avslappende.. aaah, skal bli deilig *S* ;-)
takk takk<3
Å, det var koslig å høre! Jobber jo veldig med bloggen min. Og da er det alltid koslig å høre at noen liker den :)
HELG!! :D
I helga blir det bare avslapping tenker jeg :) Har vondt i hele kroppen. Vi får se det litt ann. Mesteparten av vennene mine er borte neste helg, så vi får se om det blir å gjøre noe denne helga :)
Det høres ut som du har en snill sjef! :)
Legg inn en kommentar