søndag 21. september 2008

Rosa og utrolig søtt<3

Hello Kitty
er en kjempe søt hjemmeside og jeg har alle rede registrert meg

har planer om å kjøpe noen julegaver der inne til mine kusiner & min tante unge,Masse utrolig søtt.
Og jeg så at de kommer ut med en mobil telefon snart=)
Vist den ikke er så dyr skal jeg kjøpe den for den var utrolig søt:)

Har masse klær fra hellokitty, smykker og tøffler og toalettveske.
Hellokitty er så utrolig søt<3


Jeg gidder butikken og det er billig og masse fint;)
Stikk innom da vel.

http://www.hellokitty.no/
<3



Er her noen av de tingene jeg likte inne på hjemmeside!
<3>


3 kommentarer:

Emelie sa...

Søt hårføner!:D

Linni sa...

Jeg bestiller alle filmene mine via CDON.com :- ) De er kjappe med levering og alt.

sandramarie sa...

Takk for det søta <3 Sinnsykt rå hårføner!