Hello Kittyer en kjempe søt hjemmeside og jeg har alle rede registrert meg
har planer om å kjøpe noen julegaver der inne til mine kusiner & min tante unge,Masse utrolig søtt.
Og jeg så at de kommer ut med en mobil telefon snart=)
Vist den ikke er så dyr skal jeg kjøpe den for den var utrolig søt:)
Har masse klær fra hellokitty, smykker og tøffler og toalettveske.
Hellokitty er så utrolig søt<3
Og jeg så at de kommer ut med en mobil telefon snart=)
Vist den ikke er så dyr skal jeg kjøpe den for den var utrolig søt:)
Har masse klær fra hellokitty, smykker og tøffler og toalettveske.
Hellokitty er så utrolig søt<3
Jeg gidder butikken og det er billig og masse fint;)
Stikk innom da vel.
http://www.hellokitty.no/
<3
Stikk innom da vel.
http://www.hellokitty.no/
<3




3 kommentarer:
Søt hårføner!:D
Jeg bestiller alle filmene mine via CDON.com :- ) De er kjappe med levering og alt.
Takk for det søta <3 Sinnsykt rå hårføner!
Legg inn en kommentar