søndag 28. september 2008

Nå er jeg fast kunde hos Kristine


Kjære mine lesere, Hilde som komenterte på innlegge under
sa at vist jeg gikk inn på http://www.finn.no/ ville jeg finne et smykkeskrin billig.
Fant jeg, Nei men jeg fant noe enda FINERE!
Bilde over vises smykke jeg ble forelsket i.
Det er det fineste smykke jeg noen gang har sett!

JEG ELSKER DET!
Jeg har alt bestilt det og det kostet Meg/Martin 1.600 kr og det er vært det.
Det er ekte sjø perler og det er helt likt det smykke hun i TITANIC går med.!
Enten kjøper jeg det til meg selv til jul fra Martin eller så får jeg det. hehe!:)
Han bare smiler, Martin skjenner hun som har laget det smykke og hun har en egen nettside der hun legger ut alt hun har laget hun heter Kristine og er ikke mere en 18 min kjæreste gikk i klasse med henne!:)
Knall, Jeg får et fint smykke til jul ( Gleder meg )
Besøk hjemmesiden hennes: http://www.smykkesalg.net/
Hva syntes dere om smykke?
Og hva syntes dere om smykkene hun har laget?

23 kommentarer:

Karoline sa...

kjempe fint smykke. Så heldig du er :)

Anonym sa...

Nydelig smykke :)

Camilla Didriksen sa...

Det smykket var rett og slett nydelig. Jeg ble helt forelsket i det straks jeg så bildet. :)

HILDE J sa...

Godt du fant noe annet da. Rart at ingen hadde lagt ut et billig smykkeskrin. Ble litt overraska, hehe.

Nydelig smykke! Alltid vært forlesket i Titanic smykket. Havets Hjerte skal garantert befinne seg i mitt eierskap også, den dag jeg får råd selvsagt ;-)

Christina sa...

Vi får se om jeg kjøper det. Men det står på listen over mulige innkjøps ting :)

Hehe, shopping er moro! ;D
Og det smykke var fint :)

Anniken sa...

Det smykket var bare helt nydelig!

Ane Bendiksen sa...

Smykket var dødsfint :D
Heldige du :)
Kjempefin blåfarge ;)

Monica sa...

Hvis man hadde hatt 1600 kr til et smykke hadde verden vært fantastisk vel:)

Malina sa...

Veldig pent :) jeg elsker smykker!

Marta sa...

det var syyykt pent! misunnlig...

sandramarie sa...

Så utrolig fint smykke!! :) Misunnelig her nå altså.

Christine N sa...

OMG! det var utrolig pent, helt enig med deg, det er helt likt det i titanic! :)

Madeleine sa...

Det var helt nydelig!

Anonym sa...

Ja, første jeg tenkte på var, oi Titanic smykke. Kjempe fint :)

Tuppene sa...

Smykket var nydelig!

Anonym sa...

Takk for kommentaren ^^
Og det smykket, er noe av det vakkreste jeg noen gang har sett.
Seriøst :O Var helt nydlig :D

AK sa...

Lekker smykke:)

Karoline sa...

nydelig smykke! <3

Eva sa...

WoW, det smykket var rå fint! Alltid vært noe eget med Havets Hjerte. Skulle likt å hatt det selv.

Fin blogg!

TINE sa...

det var et nyydelig smykke!:) Hun er jo kjempe flink! hihi Takk for spørsmål på bloggen. Vbloggen ser ut til og bli noe av:-) er første gang jeg gjør det men:p Skikkelig fin blogg forresten:) Greit om vi linker?:)

Hilde Christina sa...

Kjempefint! Men heeelt likt var det jo ikke ;)

Anonym sa...

Å herreGUD! Det første eg tenkte da eg såg smykket var "Omg Titanic-smykket - eg HAR så lyst på det!"
Vanlegvis er eg ikkje så svær på smykker og sånt, men dette tok meg med storm. Eg håpar det finst fleire, for eg ønsker meg det til jul! (: Thanks for discovering it! ^^, Kul blogg, as always :)

Anonym sa...

NYYYDELIG :)