Tja, jeg er ikke så fan av den typen undertøy (don't ask me why, jeg har ingen ide) men. Angående skoene, jeg har snart 5000, og jeg er veldigveldigveldig klar for å bruke dem på de, selv om det da faktisk betyr at jeg må leve på havregryn i en halv måned ;)
8 kommentarer:
De var søte de, viktig å pynte seg litt ekstra innimellom:)
Molde tapte semifinalen, i som hadde gledd me sånn til å dra på cupfinale til oslo!
syns ikke dem var så spesiell, men så e i ikke så glad i undertøykjola da :D
søte de var da:D
De var søte ja :)
synes faktisk ikke det var så fint jeg.. haha<3
Var fint :)
Tja, jeg er ikke så fan av den typen undertøy (don't ask me why, jeg har ingen ide) men.
Angående skoene, jeg har snart 5000, og jeg er veldigveldigveldig klar for å bruke dem på de, selv om det da faktisk betyr at jeg må leve på havregryn i en halv måned ;)
Tja, liker heller ikke modeller ..
Legg inn en kommentar