onsdag 24. september 2008

Sexy undertøy

? Sexy undertøy?
Syntes disse 2 var pene, liker ikke modellene men whatever.
Ganske lett og enkelt:)
Noe å glede kjærsten med?!=)
hva syntes dere?




8 kommentarer:

Hanne sa...

De var søte de, viktig å pynte seg litt ekstra innimellom:)

Overland sa...

Molde tapte semifinalen, i som hadde gledd me sånn til å dra på cupfinale til oslo!

syns ikke dem var så spesiell, men så e i ikke så glad i undertøykjola da :D

Mammabenti sa...

søte de var da:D

Karoline sa...

De var søte ja :)

Karoline sa...

synes faktisk ikke det var så fint jeg.. haha<3

Camilla Didriksen sa...

Var fint :)

Maren sa...

Tja, jeg er ikke så fan av den typen undertøy (don't ask me why, jeg har ingen ide) men.
Angående skoene, jeg har snart 5000, og jeg er veldigveldigveldig klar for å bruke dem på de, selv om det da faktisk betyr at jeg må leve på havregryn i en halv måned ;)

Malin *_* sa...

Tja, liker heller ikke modeller ..