Jeg er trøtt og sliten etter en lang dag, vært hos frisøren og rett på fest det var kjempe morsomt og koselig! Aldri hatt det så artig før, lo og lo og lo.. <3Men nå er det søndag og i morgen er det jobb IGJEN! Helgen går så alt for fort, jeg syntes helgen er for kort!
Noen som er ening med meg eller?=) Unnsett, noen andre som har hatt en fin helg og er dere ikke ening med at det er alt for kort helg? Kanskje vi skulle hatt flere dager?2-4 kanskje vi kunne hatt lang helg vær 3 uke eller noe=P hadde vært perfekt. men nå skal jeg legge meg.. Vi snakkes folken<33>
kisses<3

5 kommentarer:
Helgen er absolutt for kort!
Hehe, smak og behag! ;) Er helt enig med at helgen går altfor fort!
Jeg har hatt en fin helg, og ja: den skulle gjerne vært lengre ;D
Helgen er altfor kort, skulle i hvertfall vært tre dager;) Menmen, det er ekstra kos når helgen først kommer da:)
La deg til jeg veit du :)
ja helgene er alt, alt for korte!
Jeg rekker så vidt å få sove litt. Gleder meg så utrolig mye til høstferien at det ikke går ann.
Legg inn en kommentar