tirsdag 28. oktober 2008

DA ER UNGENE I HUS!



















Dette er da våres kattunger<3
De har ikke noe navn enda, men det kommer nok etter vært<3
det er 2 jente og de er veldig velig redde kommer smålig fram fra sengen av og til.
men tror de er veldig trøtte etter en lang lang dag med leking kosing og nytt hus:)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann! Takk for kommentar på siden min :) Jeg filmer rett fra macen som regel jeg. Det hender jeg drar fram kameraet mitt. Et bittelite flip kamera :)

TINE sa...

Naaaw! så søte de er:D fått oss jentepus vi også nå. Eller skal hente hun på fredag da:) Vår skal hete Tequila om ingen av dere bloggere kommer med noen andere gode forslag(:

Line og baby❤ sa...

gratulerer med nydelige kattepuser:)

Kine sa...

aaw! nydelige :D gratulerer n_n

Camilla Didriksen sa...

Herregud så søte, Marita! <3

Anonym sa...

Nydlige :D

Karoline sa...

oh my..søteste jeg har sett<3

Malina sa...

Så utrolig søte! :D gratulerer! de var nydelige.

HILDE J sa...

Gud så nydelige disse småtassene var da! Virkelig herlige. Syns alle skaffer seg kattepuser jeg nå. JEG VIL OGSÅ! Uansett, gratulerer!

Hehe, hunder kan være greit å ha, men denne kråka jeg hadde tatt masse bilder av er bokstavelig talt en Emil. Tro meg! Men ikke min da, han er Linda, søsteren min, sin ;-)

Jorunn sa...

Åååå nemmen så herlige! Nydelige puser! Husker da mine var så små.. Har også to jenter! Gleder meg til å få se flere bilder av de der! Virkelig forelsket jeg nå! Hehe...

Line og baby❤ sa...

ja, de er kjempe nydelige :)

Mine løper rundt her nå, kunne tro noen hadde lagt en 20 kroning på de hver:p

TINE sa...

Coockie tror jeg det skrives:D Må si det navnet var kult! hihi Hmm Hva med Milkey elns?:P blir på en måte kjeks + melk(A) haha jeg er ikke mega flink på navn,men jeg søkte på google på dyrenavn,og da fant jeg faktisk noen fine altså. Litt gøy og ha spesielle navn! Vi henter Tequila i morgen. Gleder meg masse;D Tiden går ikke fort nok:/

Anonym sa...

Tusen takk for det, er ikke sikker på om jeg fikk svar deg her om dagen, men gjør det nå. Du har en utrolig kul hårfrisyre selv :D Søte kattepuse : D <3

Renate sa...

Så søøøt =)