torsdag 30. oktober 2008

MINE TV FAVORITTER






Mine favoritter er:

Home and Away Er en spennedne serie alltid noe nytt som skjer og nye overaskelser.Priende serie og jeg lever meg helt inn i det. Jeg har egentlig nettopp begynt å se på det men det er rett og sett super serie! Vært og se denne serien også!:)

Racael Ray Er en kok som har sitt egent program på tv norge. Jeg like dette programe mest fordi at det ikke er som alle andre koke program tørt og kjedelig, Dette programe har mere farger og smak, hun har kule gjester på beøsk og gjør mye spennende i vært program!:) Vært og se for dem som er glad i Mat!<3

Ellen DeGreneres Show Er en dame som har et show og hun er helt knall, Hun er helt seg selv og er bare en morsom dame! Jeg må bare se på det når jeg har tid, blir rett og slett glad av og se på henne!^^, Ikke ofte jeg faller for slike program men denne serien er knall, Ellen for alltid besøk av kjendiser man vil høre fra som ingen andre får! Og hun støtter oktober saken Rosa sløyfe<3
Knall dame og hun har nettopp giftet seg også^^, værdens søteste par<3

Extreme Makeover Er en knall serie, Gud vet ikke hvor jeg skal begynne! Jeg starter snart og grine! hehe^^, Det er en gjeng med folk som sender vekk en familie som har probleer så river de hele ruset og bygger det helt opp igjen! også er det slik at familien har alltid noen probelemer med at datteren har kreft eller mor eller far har død i noe de har gjort for å hjelpe andre osv. og derfor kommer denne gjengen ( Extrem Makeover ) og overrasker familier! Et program jeg griner over!^^, Blir så rørt...<3

Har dere noen favoritter dere bare må få med dere?:)

22 kommentarer:

Anonym sa...

Hei : )

Takk for hyggelig innlegg.. : )

Snø er koselig det altså, ekke det.. Men er bare så utrolig kaldt : (

Du hadde en kjempe fin blogg søtæ:)

Kisses - Caroline

TINE sa...

Hihi så kos:D Syns navnet var fett;D de passet sammen. Får håpe han vil bruke det da søta<3

Sigrid sa...

The oc er en gamel favoritt ;)

Anonym sa...

tusen takk for koa kommento! jeg digger rachel ray show, hun er kjempe underholdene å se på!

Karoline sa...

prison break er eit must for meg, og home and away ser eg nesten kvar dag :)

Anonym sa...

Sv: Det er synd med det, ja. Men det må vel finnes noe sted i nærheten av Bergen hvor man kan oppleve virkelig vinter?

Hehe, skikkelig talkshowfan altså? Har ikke sansen for slike tv serier selv, ikke nå lenger. Men husker jeg digga Ricki Lake når jeg var yngre, hahaha.

Kine sa...

ah, Home and away er utrolig bra! Men jeg har dotte helt syykt ut av den serien i sommer, og har ikke klart å karre meg inn igjen >.<

Noen som vil gi meg en oppsummering? :D Hva skjedde med Martha og Jack?? Hvor dro Tasha og Robie? (vet jeg staver noen navn feil -_-) Hva skjedde med Kim og Rachel? og ja.. all annen viktig info. da blir jeg suuuper glad :D:D

Tine Carita sa...

Takk for det, fant de på Only :) Har sett på Hotel Cæsar i alle år :D Klarer liksom ikke å slutte og se på det. Hehe :D <3
Utrolig fin bloggen din hadde blitt forresten!

Linda sa...

skjer a snuppa?

Mammabenti sa...

Må se Home and away,one tree hill og greys anatomy:D

Malina sa...

Pleier å se home and away. Eller, så mye på det før, har ikke hatt så mye tid i det siste.. :) men det er veldig bra, blir helt avhengig ;p

Kine sa...

haha xD herlig, Im in ;)

Linda sa...

Hallo ! :-)

Mega fin blogg.
Og jeg syns du burde ha med Greys Anathomy på listen din. Elsker den serien og ser på den hver tirsdag kveld ! <3 fast seer.

Besøke bloggen min ? (:

Anonym sa...

Tusen takk ^^
åja ! :-) Jeg skjønner, mega søt <3
Ser du ikke på greys ? Du tuller nå sant ? ;o Serien eier !

Isabell sa...

En del av de liker jeg og :)
Veel.. Ikke nå lenger, var mer før.
Nå er det vel ting kjæresten laster ned som jeg ser mest på!

Camilla Didriksen sa...

Home and away og Prison break :)

Anonym sa...

Ja, eru gal! Kan ikke være varm. Da er den bare ekkel ;-s

Tusen takk for det søtaa! :-D

Silje Madeleine sa...

Extreme makeover er så bra :-D

Yvonne sa...

rachel ray show <3

Anonym sa...

ELSKER home and away!!! drama drama drama hele tida da. hehe

Arild L. sa...

HOME AND AWAY er jo favoritten når en kommer sliten hjem fra skolen hver dag! Jeg ser egentlig også hotel cæsar, men bryr meg ikke om jeg går glipp av en episode.

Ellers ser jeg ikke noe annet på tv! Jeg laster ned den nye sesongen av ugly betty, frustrerte fruer og private practice på dataen som jeg ser når jeg har tid!

Fin Blogg! :)

Ane-Mathilde sa...

heroes og One Tree Hill ;D