
Meg & Maren min besteveninne var på fest i går til en god kompis av meg som ble 18 i dag! GRATULERER SÅ MYE VENNEN! HURRA FOR DEG! Vi kan si det slik at det var super koselig, Jeg gleder meg til neste dag jeg skal ut igjen. De vil si om 1 år. Går alltid så lang tid før jeg går ut mellom vær gang! Orker ikke det dere for å være ærlig selvom det var knall artig! Jeg vil bare krave et hull i jorden for Ida^^, Digger den damen der!^^, Var der med min fetter Fredrik og en hau med folk jeg ikke skjente og en del folk jeg ikke hadde sett på årevis!:) Kjempe koselig.!^^,
SØNDAGER ER JO EN SLAPPE AV DAG, HAR DERE SLAPPET AV ELLER GJORT NOE ANNET?

5 kommentarer:
du er så søt :D
så utrolig fint designet ditt har blitt søta :-)
Har vel bare slappet av, og trent litt ;D så søte pusene er. Fine bilder!
Hehe! Vet ikke heelt om de kommer i kveld, får se om jeg orker. Men HELT sikkert i morgen :D
Ja, legg ut bilder av ditt også da. hehe! :-)
søndager er daffedager n_n evt middagsbesøk dager, noe som har foregått her i dag... :]
Legg inn en kommentar