skip to main |
skip to sidebar
Dagene bare går fra meg.
I går ble jeg vekket av sjefen min, gud jeg var så flau når hun ringe og jeg bare løp ut døren fikk ikke tid til noe tok på meg noe klær som ikke passet sammen og ut døren var det. Kom på jobb bare 3o minutter forsent.Jeg er litt rar jeg legger meg 21:30 vær dager og våkner 05.00 og ligger og hører på vekker klokken min ringe vær 5 minutt fram til 06.00 og da våkner jeg eller før så tar jeg bussen 7 slik at jeg er på jobb 30 minutter før. Men når jeg plutselig kommer 30 minutter forsent når då blir dagen helt rar! Også i går så var det min første dag på kveldskole ( Almenpåbygg) Det var kjempe kult, eller folk i klassen var snille da, hehe vi er 26 stykker og vi hadde bare 3 timer vi skal egentlig ha 8 timer i uke 2 dager i uken.!:) Men unnsett i dag har jeg bare pakket og slappet av og gleder meg til å flytte.
Hentet også hvite varene på lefdal i dag og vi fikk nøkkelen til leilighethen hehe..
Men nok mass fra meg nå, blir lite bloggen nå fram til jeg har kommet meg inn i leilighetn min men håper på mangen komentarer osv fordi så lover jeg og få i gang denne bloggen.. <3>
og svare på deres komentarer. hehe!
Var ikke denne brudekjolen helt nydelig?
Jeg bare elsker den, Kanskje jeg er gifte klar!:)
Mangeler bare en ring på fingenren av min kjære!
Jeg ser for meg mitt drømme bryllup det skal være STORT
og fint med alle jeg er glad i, høres litt teit ut, men jeg
liker å planlegge!:) Trust me jeg er spesiell og kontroll
mennekse sier min samboer. hehe
Hva syntes dere om kjolen?:)
7 kommentarer:
La til deg nå:-) hihi. greit med litt ekstra linker,og jeg digga bloggen din:-) Den kjolen er like nydelig som smykket ass! Det er en sånn kjole jeg kunne tenkt meg og ha:-)
Jeg skal følge med bloggen din, og sjekke på nye innlegg;)
Kjolen er fin:) Ingenting knuser den ene kjolen jeg så i Sex og singellivfilmen. Den var elsk<3 for min del.
Takk for det :-D Håper du også får en bra helg! Klem
Visste ikke at man kunne gå allmenn påbygg på kvelden.. Hvilke fag har dere hvis det bare er 8 timer i uka da? :)
kjolen var helt nyydelig! <3
Den kjolen var utroilg fin :)
kjempe fin kjole :)
Legg inn en kommentar