Vil du være med å støtte bystkreftsaken?Klikk her:
http://www.deltager.no/kreftforeningen/participant/arrangement.aspx?id=5698
Kjøpt et eller flere armbånd vist du vil støtte brystkreftsaken.
Jeg stiller meg villig til denne saken jeg har en "liten" peilig på hvordan det kan være.
Ikke å ha kreft men å bare ha et bryst.
Veldig Veldig slitsomt, men er glad jeg er i livet og er glad at brystkreft kan kureres også.
Håper dere vil støtte denne saken!:)
Kr 30 + porto kr 30 = 60,- Er det ikke vært det?
Kr 30 + porto kr 30 = 60,- Er det ikke vært det?
Klem og kos..
Tar en ny spørsmål runde en annen gang siden ikke så mangen skrev spørsmål.
Tar en ny spørsmål runde en annen gang siden ikke så mangen skrev spørsmål.

5 kommentarer:
Det er så verdt det. Jeg er enig. Går selv fast med 2 andre lignende armbånd - det gule livestrong (for hele kreftsaken) samt et lyseblått ett mot doping!
Hehe, jeg kan desverre ikke noe for at julen kommer :p Skulle gjerne hevet den ut på hue og ræva ;D
Ja, jeg skal reise til kjæresten min :D Har du noen planer?
Har kjøpt sløyfe!! Jeg er så stolt :D
Jeg har også skrevet et innlegg om dette på min blogg :) synes det er veldig flott og ikke minst viktig å støtte denne saken.
Legg inn en kommentar