torsdag 2. oktober 2008

Kjøp rosa armbånd og støtt brystkreftsaken!

Vil du være med å støtte bystkreftsaken?
Klikk her:
http://www.deltager.no/kreftforeningen/participant/arrangement.aspx?id=5698
Kjøpt et eller flere armbånd vist du vil støtte brystkreftsaken.
Jeg stiller meg villig til denne saken jeg har en "liten" peilig på hvordan det kan være.
Ikke å ha kreft men å bare ha et bryst.
Veldig Veldig slitsomt, men er glad jeg er i livet og er glad at brystkreft kan kureres også.
Håper dere vil støtte denne saken!:)
Kr 30 + porto kr 30 = 60,- Er det ikke vært det?
Klem og kos..


Tar en ny spørsmål runde en annen gang siden ikke så mangen skrev spørsmål.

5 kommentarer:

Eva sa...

Det er så verdt det. Jeg er enig. Går selv fast med 2 andre lignende armbånd - det gule livestrong (for hele kreftsaken) samt et lyseblått ett mot doping!

Line og baby❤ sa...

Hehe, jeg kan desverre ikke noe for at julen kommer :p Skulle gjerne hevet den ut på hue og ræva ;D

kinehelene sa...

Ja, jeg skal reise til kjæresten min :D Har du noen planer?

Hilde Christina sa...

Har kjøpt sløyfe!! Jeg er så stolt :D

Malina sa...

Jeg har også skrevet et innlegg om dette på min blogg :) synes det er veldig flott og ikke minst viktig å støtte denne saken.